Gå til innhold

TES: Chorrol castle maleri problem (spoiler)


Anbefalte innlegg

Eg har prata med alle mistenkte, eg fant det hemlige romet i west tower, og male utstyret til Chanel som ho hadde gjømt på romet sitt, men etter det kommer eg ikkje videre, det står at eg skal leite etter meir bevis men eg har gått igjennom slotte 5-6 ganga no og finner ingen ting.

Noken som har klart det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jora, hun sier hun var der, men logisk sett tenker man at hun lyver, siden de andre sa hun var helt andre steder. Og skulle man ta turen til spisehallen, så regner man:

1. ikke med at hun faktisk tar med seg maling ned til spisehallen og søler DER.

2. ikke med at man burde se etter spor i teksturene. Jeg sjekket derimot alle objekter og conteinere osv.

Lenke til kommentar
Vel, hun nevner vel at hun var i spisesalen i samtalene/avhøret med deg.

5843786[/snapback]

 

Jepp. Synes dette var en meget bra quest.. Hvis du bare tar deg tid å hører på hva hun sier så får du jo vite hvor hun har vært, så da er det bare å dra ut å lete.

5843939[/snapback]

ALLE har jo vore i spisesalen. Det er vel der dei et? Eg såg sjølv grevinna og ein haug andre folk gå inn dit medan eg holdt på med etterforskninga. Som sagt, ser ikkje kva det skal bevise. Måleriet i vest-tårnet, der vaktkapteinen sa at Chanel hadde brukt mykje tid, og målarsakene på rommet hennar, var begge greie spor. Men målingsflekkane...mistenker at han som skreiv questen berre følte at to spor var litt for lite.

 

Og dessutan, kvifor skulle det ha blitt målingsflekkar på golvet i spisesalen? Er det slik at det dryp måling frå alle som målar? Og kvifor kun i spisesalen? Hadde Chanel måla noko der?

 

Eg fann imidlertid eit "spor" til. Chanel sa noko om noko som "var vanskeleg å uttrykke i eit bilete". Eit klart teikn på at ho kan litt om måling. Om eg hadde hatt full kontroll over kva eg kunne seie, ville eg kanskje prøvd å lure ho til å komme med ei sjølvmotseiing angåande det (i ekte Columbo-stil). :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Vel, hun nevner vel at hun var i spisesalen i samtalene/avhøret med deg.

5843786[/snapback]

 

Jepp. Synes dette var en meget bra quest.. Hvis du bare tar deg tid å hører på hva hun sier så får du jo vite hvor hun har vært, så da er det bare å dra ut å lete.

5843939[/snapback]

ALLE har jo vore i spisesalen. Det er vel der dei et? Eg såg sjølv grevinna og ein haug andre folk gå inn dit medan eg holdt på med etterforskninga. Som sagt, ser ikkje kva det skal bevise. Måleriet i vest-tårnet, der vaktkapteinen sa at Chanel hadde brukt mykje tid, og målarsakene på rommet hennar, var begge greie spor. Men målingsflekkane...mistenker at han som skreiv questen berre følte at to spor var litt for lite.

 

Og dessutan, kvifor skulle det ha blitt målingsflekkar på golvet i spisesalen? Er det slik at det dryp måling frå alle som målar? Og kvifor kun i spisesalen? Hadde Chanel måla noko der?

 

Eg fann imidlertid eit "spor" til. Chanel sa noko om noko som "var vanskeleg å uttrykke i eit bilete". Eit klart teikn på at ho kan litt om måling. Om eg hadde hatt full kontroll over kva eg kunne seie, ville eg kanskje prøvd å lure ho til å komme med ei sjølvmotseiing angåande det (i ekte Columbo-stil). :)

 

Kay

5844026[/snapback]

 

 

Hehe. Ja kan vel si meg enig i at det var litt pussig det der siste sporet. Kanskje litt rart at det bare var på teppet, og ikke malingsflekker hele veien fra døra. Men jeg likte det questet alikevel. Var litt morsomt når du ikke bare måtte følge den grønna pila på kompasset.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

En annen ting ved Chanel som fikk meg til å mistenke henne, FØR jeg fant ut av malingsutstyret, var at hun sa hun hadde sett på stjernene. Vel, to av de andre mistenkte nevnte at det hadde regnet. Og som vi alle vet, det er vanskelig å se stjerner når himmelen er dekket med regnskyer... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...