NikkoDee Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Se her folkens! http://video.google.com/videoplay?docid=83...q=SPORE&pl=true Klikk in på denne linken å du vill kåmme til å se Will Wright (skaperen av Sims og simcity) presantere det utrolige spillet "SPORE". Det blir sakt i media at dett spillet kommer til og bli et av verdens-beste spill. Dette spillet er helt utroligt. Selv gleder jeg meg sinnsykt til spillet kommer. Om dere nå har sett denne presentasjonen er dere sikkert enige med meg
arthoz Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Den er 1år gammel den vidden der ^^ Ingen spesielle nyheter om Spore på GDC i år, men mesteparten av EA-stand'n på E3 skal visstnok være Spore, gleder meg til å høre og se nye ting om det ^^ Edit: Spillet kommer også når det kommer, og skal visstnok ikke bli rusha ut som diverse andre spill fra EA Endret 29. mars 2006 av arthoz
TCi Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Det kan da såklart bli bra. Gidder ikke høre på at media hyper opp spillet iallefall. Nå tror jeg heller spillet blir for en viss gruppe spillere. Mulig det er interessant i starten, men ser ikke helt at det trenger å vare så lenge, selv om det er veldig stor variasjon i spillet. Venter spent på å lese og se anmeldelser av spillet. Det har jo et godt potensiale.
NikkoDee Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Men er det noen som vet når sann ca. det kommer??
SCV Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hvordan kan jeg ha klart og oversett et slikt spill? Dette er helt sykt Den videoen fortsatte bare og imponere meg og jeg kan trygt si at dette er et spill jeg definetivt skal spille når det kommer ut
Sponis Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Will Wright er verdens mester i å lage spill som du blir lei av etter en kort stund, men Spore ser faktisk fantastisk interesant ut.
ttt Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Det er ein tråd om den filmen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=546107&hl= Tråd stenges.
Anbefalte innlegg