Gå til innhold

TES: Enchants på Våpen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp skaffet meg Sverdet Debaser, Der er den en enchant som har "charges" men jeg ha nå brukt opp alle Chargene. Hvordan skal jeg "Lade" sverdet mitt?

takker på forhånd:P

- Knut

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan bruke soulstones eller en Valara Stone, den recharger alle magic items du har i inv. og er verd 1000G.. :)

Se i spoiler hvor du finner en, hvis du vil ;)

Du finner en Valara Stone i Vilverin (den elven ruin'en du ser rett over vannet der du kommer ut av kloakken når du begynner

Se forøvrig også denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=556023

:thumbup:

Endret av Nosferatu
Skrevet

Hater egentlig å sitte foran en pc på jobben.. Finner alltid masse morro en vil hjem å sjekke med en gang :p

Dagen går jo så utrolig sent etterpå når en bare vil hjem å spille.. hehehe :!:

Skrevet

Så det er Soulstones som piffer opp charges :hmm:

nei nu skulle man ha vært hjemme og fått testet det absolutt. hehe

Skrevet (endret)

Må man være god i en eller annen skill for å lade opp ved hjelp av egne soulgems? Jeg har en del på meg, hvis jeg hadde fått tak i en scroll/et våpen med soultrap hadde jo dette spart meg for masse penger (det koster like mye penger å lade opp hos mages guild som det er charges på tingen du vil lade). Men jeg er en warrior, og har lite magi annet enn restoration...

Endret av MiSP
Skrevet
Må man være god i en eller annen skill for å lade opp ved hjelp av egne soulgems? Jeg har en del på meg, hvis jeg hadde fått tak i en scroll/et våpen med soultrap hadde jo dette spart meg for masse penger (det koster like mye penger å lade opp hos mages guild som det er charges på tingen du vil lade). Men jeg er en warrior, og har lite magi annet enn restoration...

5830885[/snapback]

Umbra sitt sverd. Et 1h sverd har soulcapture

Skrevet

5830885[/snapback]

Umbra sitt sverd. Et 1h sverd har soulcapture

5831007[/snapback]

Jeg vet, men det var ikke det som var spørsmålet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...