ArizarD Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Får ikke logget på MSN uansett hva jeg gjør, har slått av brannmur og min antivirus osv. (selv om jeg trengte aldri gjøre det før, alt funket fint). MSN "signerer inn" i 2-3 minutter og så får jeg denne meldingen: "We were unable to sign you in to MSN Messenger, possibly because of a problem with the service or with your Internet connection. Please make sure that you are connected to the Internet. MSN Messenger has made several failed attempts to sign you in. Your firewall may be blocking Messenger from connecting to the service. Please review your firewall settings. See retailer's instructions for more information." 81000306 ... Hva faen er dette her for noe? Greit MSN bruker å være nede en gang i blant, har sjekket statusen på servere demmes og alt ser ut til å være online og funke fint. Trenger hjelp til å få fikset dette her. Begynner å bli ganske desperat.
reds Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) http://www.imzers.com/msn/solve/error-code-81000306 Edit: Hehe! Endret 28. mars 2006 av Marius E
The Ghost Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Edit: Marius E kom før meg Endret 28. mars 2006 av shadow of darknes
ArizarD Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 Nope...INGENTING av det der hjalp i det hele tatt, utrolig nok klarer jeg fint å logge inn ved bruk av Web Messenger, men MSN klikker bare opp!
ArizarD Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 Prøvde å lage et nytt hotmail adresse og logge inn...nope går heller ikke. Skjønner ikke hva det kan være, alt fungerte fint før.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Har du en brannmur som blokker for MSN?
The Ghost Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Har hatt samme problem og da hjalp heller ikke den greia Marius E posta Måtte slette også legge hele msn inn på nytt og da funka det
ArizarD Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Bruker Norton Internet Security, i tillatelseslisten står det at den lar MSN koble til fint. Har ikke noe annet som kan blokke MSN, alt fungerte fint før som sagt.
iCar Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Bruker Norton Internet Security, i tillatelseslisten står det at den lar MSN koble til fint. Har ikke noe annet som kan blokke MSN, alt fungerte fint før som sagt. 5831980[/snapback] Prøv å disable NIS også prøver du å logge på. går det da, så er det nok NIS`en:P
Lars-H Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Jeg husker jeg måtte krysse av for "La datamaskinen koble seg til andre nettverk" Eller noe liknende.. Dette var rett etter jeg innstalerte NIS06, og ikke fikk connecta til msn msgr. Edit: Prøvd siste versjonen av msn msgr? Endret 31. mars 2006 av Lar5
agvg Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har du Online som ISP kan de ha satt begrensninger på kontoen din pga uønsket trafikk så som virus og spam. Da får du bare surfet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå