Gå til innhold

nett spillet nordicmafia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener du bugs? Jukse til seg penger?

Det er ikke lov... :mad:

5828421[/snapback]

ja! hadde en bruker der på som æ hadde 7 mill på å kommet mæ ganske høyt opp i rang men så har nån vært på den sikkert stjelt alle pengene å skifta passord på den :( å æ kontakta in-game suport der! men dem har ikke svart enda å d e flere daga siden! så æ får ikke tilgang til den lenger! å kan ikke trykke på glemt passord heller for trur dem tok msn min å for æ va litt dom å hadde samme passord så d e å litt kjipt :( så derfor vill æ ha nån små knep til nordicmafia :cool:

Mener du bugs? Jukse til seg penger?

Det er ikke lov... :mad:

5828421[/snapback]

ja! hadde en bruker der på som æ hadde 7 mill på å kommet mæ ganske høyt opp i rang men så har nån vært på den sikkert stjelt alle pengene å skifta passord på den :( å æ kontakta in-game suport der! men dem har ikke svart enda å d e flere daga siden! så æ får ikke tilgang til den lenger! å kan ikke trykke på glemt passord heller for trur dem tok msn min å for æ va litt dom å hadde samme passord så d e å litt kjipt :( så derfor vill æ ha nån små knep til nordicmafia :cool:

5828492[/snapback]

Det Joakim sier nå er helt sant :(

Men du skal ikke klare å bli hacket hvis du ikke gir bort ditt eget passord.... :no:

Juksing er fortsatt ulovlig selv om det er surt å tape. Jeg ble assassin, 100mill på konto. PANG. Død. Jukser jeg? NEI!

Så for all del spill ærlig selv om det kan være kjedelig.

5828572[/snapback]

spilte ærlig men såva d en dom sån lure ting! men æ drit i pengene som va på den brukeren som æ mista! vill bare ha den tilbake men dem på in-game suport klare jo ikke å svare

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...