Vintar Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 En venn av meg har installert Oblivion idag, men hver gang han starter spillet får han en feilmelding om at "Oblivion has encountered a problem and needs to close... etc". Kan dette ha sammenheng med at han kjører en pc med grafikkortet Geforce3 Ti200? Så vidt jeg kan se står ikke det på listen over kort som Oblivion støtter, men det er jo en tragedie om fyren ikke får spillt verdens beste spill! Kan noen bekrefte teorien min, eller er det noen som har noen andre ideer? Om det i så fall er kortet, er det eneste valget hans å enten kjøpe et nytt kort eller en Xbox? På forhånd takk!
Koopa Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Oi....høres ikke ut som det kortet kommer til å kjøre Oblivion selv om han får det til å funke. Etter hva jeg tror så er nok det årsaken ja.
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Får han dette hver gang? det er kjent at flere har det problemet der, kommer kanskje etter med en gang eller etter 2 timer, jeg bruker å få det når jeg avslutter Endret 28. mars 2006 av Fluesopp
Ironmann Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Bruker sjøl å få det som oftes når jeg bytter map eller når jeg hopper rundt i det store åpne området:/
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 ja masse bugs som jeg også har merket. håper det blir fiksa snart
Imsvale Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Oblivion krasjer konsekvent hos meg hvis jeg ALT+TABer fra menyen. Bortsett fra det har det ikke krasjet en eneste gang mens jeg har spilt, men det skjedde noe virkelig rart en gang. Plutselig begynte characteren min å gå oppover i lufta - jeg kom ikke ned igjen. Jeg måtte restarte spillet for å få ham ned på bakken igjen. Dette skjedde utenfor hula der du skal levere våpen i Fighters Guild questen (husker ikke hvilken guild). Buggy sa du? Det kan jeg skrive under på.
Shotgun Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Får opp den samme meldingen jeg også. Har prøvd å bytte drivere til skjermkort også (X850XT), men til ingen nytte. Håper dette blir rettet på i en patch, for hos meg skjer det ofte. Trist å få spillopplevelsen ødelagt av dette.
Istapp Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Spillet har crasha hos meg 5-6 ganger siden jeg installerte det + en god del bugs ja. Håper de kommer med en patch etter hvert. Endret 29. mars 2006 av Istapp
PeserN Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 En venn av meg har installert Oblivion idag, men hver gang han starter spillet får han en feilmelding om at "Oblivion has encountered a problem and needs to close... etc". Kan dette ha sammenheng med at han kjører en pc med grafikkortet Geforce3 Ti200? Så vidt jeg kan se står ikke det på listen over kort som Oblivion støtter, men det er jo en tragedie om fyren ikke får spillt verdens beste spill! Kan noen bekrefte teorien min, eller er det noen som har noen andre ideer? Om det i så fall er kortet, er det eneste valget hans å enten kjøpe et nytt kort eller en Xbox? På forhånd takk! 5825755[/snapback] Det er vel skrevet på oblivion sida at: Supported Video Card Chipsets: ATI X1900 series ATI X1800 series ATI X1600 series ATI X1300 series ATI X850 series ATI x800 series ATI x700 series ATI x600 series ATI Radeon 9800 series ATI Radeon 9700 series ATI Radeon 9600 series ATI Radeon 9500 series NVIDIA GeForce 7800 series NVIDIA GeForce 6800 series NVIDIA GeForce 6600 series NVIDIA GeForce 6200 series NVIDIA GeForce FX series Har selv et Geforce 4400 ti, noe som er generasjonen etter G3ti200. Tror nok dette bare er et for ræva kort, og det står jo ikke lista heller.
Nosferatu Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 En venn av meg har installert Oblivion idag, men hver gang han starter spillet får han en feilmelding om at "Oblivion has encountered a problem and needs to close... etc". Kan dette ha sammenheng med at han kjører en pc med grafikkortet Geforce3 Ti200? Så vidt jeg kan se står ikke det på listen over kort som Oblivion støtter, men det er jo en tragedie om fyren ikke får spillt verdens beste spill! Kan noen bekrefte teorien min, eller er det noen som har noen andre ideer? Om det i så fall er kortet, er det eneste valget hans å enten kjøpe et nytt kort eller en Xbox? På forhånd takk! 5825755[/snapback] Han kan desverre bare glemme Oblivion med den kortet der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå