omartinfly Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Oki! Etter et lite fravær har jeg i dag kjøp, lastet ned og INSTALERT bf2 EF boosterpack. So far so good. Men når jeg prøver å joine battlefield.no og TV2.no sine EF servere får jeg melding om at jeg må kjøpe/instalere EF boosterpack for å joine server..... Før jeg lastet ned så var servere for EF merket rødt. Nå er de "hvite" På SF kom det en ny shortcut på desktop, det har jeg ikke fått nå. Skulle jeg det? Er det noen som har et godt forslag til meg? Fungerer i singelplayer, men ikke i multi. Ser at det ikker er spillere online på EF brett. Er ikke EF offisielt oppe å gå ? Endret 28. mars 2006 av omartinfly
_MrMilo_ Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Gidder vi å svare på dette nå igjen. Ikke jeg iallefall. Søk i forumet - det har vært oppe som tema tidligere
omartinfly Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 Gidder vi å svare på dette nå igjen. Ikke jeg iallefall.Søk i forumet - det har vært oppe som tema tidligere 5825754[/snapback] Tja, takk skal du ha? Du har rett i at jeg ikke søkte forumet godt nok, trodde jeg haddet det men dog.. Fant en tråd med følgende link/løsning: atfun Utrolig irriterende EA bug. account name var det samme hele tiden, men det virker. Mr.Milo: tålmodighet er en dyd. Du er kansje ikke tålmodig, og kansje er ikke alle her like kjapp som deg. Spiller igrunn ingen rolle for du satte meg på sporet om enn en smule irritert. Skulle jeg sitte på viten som kunne hjelpe noen, så hadde jeg gitt det videre i god sportsånd. Uansett takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå