PoWerFeeD Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Hei. Etter å ha spilt 35 timer med default vanskelighetsgrad "i midten", så bestemte jeg meg for å sette ned litt. Grunnen er rett og slett at jeg bruke så mye tid på å få tak i potions, jeg klarer meg gjennom de fleste kampene. Men jeg bruker kanskje en time eller 2 for å forberede meg med potions før jeg skal igjennom en ruin eller hule. Jeg er en Assassin med light armor som ikke tåler så mye juling. Men det jeg egentlig lurer på. Påvirker vanskelighetsgraden loot systemet? Eller noe annet enn fienden? Følte jeg fikk sabla mye bedre loot etter jeg skrudde ned. Men jeg er lvl 22 nå, så det var vel på tide jeg fant noe glass items.
Qverner Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Fant mine første glass items på lvl 15 jeg. iallefall et sverd. Nå har jeg fullt av ebony på lvl 18 og det er vel bedre enn glass, selv om det er heavy. Uansett, som warrior så har jeg lite problemer med potions og middels vanskelighetsgrad. Noen ganger må jeg ty til potions, som den ene gangen jeg banka 5 deadric folk i en oblivion gate xD Mulig at light armour gir veldig mye dårligere beskyttelse, men ville ikke tro det er så mye forskjell. En viktig ting iallefall som archer/theif er vel å dodge, gjør det endel med warrioren min siden han uansett er en slags hybrid mellom alt. Om du spiller som wood elf så er de gode i Alteration som jeg mener er å lage sheilds osv som absorbere skade. Jeg kom også over noen veldig nice piler 30 pts dmg på 10 yrd over 2 sekunder elns. Disse eide noe helt villt, men hadde bare 6 av dem. Så du bør ha muligheten til å skade endel med piler før motstandern kommer innpå deg. Etter det er det vel bare å hakke løs med dagger, eller hva du enn bruker i nærkamp. Da får ikke motstanderen mye tid til å ta skade av deg. En annen ting som du kanskje ikke er klar over er at om man rester (t) så får man igjen alt av liv og slipper å stå å heale med potions eller spells før man går videre. Angående dårligere loot, så har jeg ikke peiling Spiller på middels og kommer til å gjøre det hele tiden, men har ikke problemer med bra loot. Fikk så mye "dritt" i en dungeon at jeg oppgraderte rustningen min 2/3 sets og hadde masse som jeg kunne selge for over 5k. Måtte ta to turer bare for å få med meg alt Denne posten ble lang, jeg som må tilbake til skolen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå