Heyward Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 jeg har vært på det stedet der man skal drepe han fyren, men jeg finner han ikke! jeg har vært å leita overalt i den bygningen, og jeg har drept hver jævla sjel der også....er det et spesielt tidspunkt jeg skal være der?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 han er nede i kjelleren. du må åpne en "Lem" som leder ned til kjelleren
Heyward Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 herregud...at jeg ikke fant den:P takk;) rufio ja;)
OnetroM Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Har forstått det slik at Dark Brotherhood først tar kontakt etter man har drept noen. Er det bare å finne en tilfeldig fyr og drepe'n uten at noen oppdager det? Så kommer DB og vekker deg om natta?
akristina92 Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Jepp. Drem hvem du vil, så lenge det er en innbygger av en by. Sov alt fra en til tjuefire timer, han kommer uansett.
OnetroM Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 OK, da er det bare å finne frem en forgiftet pil og legge seg bak en busk
Fox9 Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Glemmer aldri når jeg gikk inn i en dungeons hule og drepte alle. Så la jeg meg inne i hula. Herregud jeg svkatt når han våknet og han mannen med hette over hode sto der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå