Gå til innhold

Trenger et pc spill som varer lenge


Anbefalte innlegg

Hva med et MMORGP det varer iallefall lenge.

5827901[/snapback]

Massive M..? Online Role Gaming Play elns.. dermed er det online, og i første post står det ikke online spill.

 

Les første post...

 

----

 

Til trådstarter: FFX er jo noe på PS2 da, likte det godt, og du har mange timer spilling foran deg, men det kan være noen punkter du står veldig fast på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan kjøpe det nyeste Tomb Raider spillet(som kommer ut idag)  :love:

Det er et langvarig spill som tar lang tid å gå gjennom, mange utfordringer osv.

Grafikken er på topp og musikken er råå =D

 

Mvh ZayCon

5881421[/snapback]

 

Hvis dette er det samme spillet som i rewievs på hw-nettverket blir beskrevet som spilt gjennom på 10 timer er vel ikke varighet det som først faller meg inn... men spillet skulle jo være bra det.

Lenke til kommentar

X-com Apocalypse er noe jeg kan varmt anbefale. Spillet er noe gammelt og gameplayet kanskje litt repiterende, men ellers et glimrende spill. Spillet er faktisk så gammelt, at det vil være meget vanskelig eller umulig å få kjøpt i Norge, og det er et dos spill. Du kan enten kjøpe spillet på ebay, eller laste ned fra en abandonware side. For å kjøre spillet under xp eller 2000, må du bruke en dosbox eller lignende, jeg anbefaler VDM Sound som kan lastes ned her. På Gamespot.com finner du en omtale av spillet, screenshots og en strategiguide. Selv om du skulle benytte deg av strategiguiden vil det fortsatt ta lang tid å spille igjennom, med mindre du bruker juksekoder.

 

Edit: Et alternativ når du har fått av gipsen.

Endret av Anthropod
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...