Gå til innhold

Motörhead kommer til Mo i Rana!


larseer83

Anbefalte innlegg

Slå den folkens! Motörhead skal spille i Mo i Rana på Vikafestivalen 06 :w00t:

Det kommer til å ta HELT av!! Vi som er ranværinger kommer til å kose oss bra i sommer ass!! :D:D:Dhttp://www.vikafestivalen.no/_prog_arti_motorhead.php Sitat fra siden: "Selveste Lemmy Kilmister og resten av Motörhead skal blåse ut ørevoksen på sommerens festivalpublikum i Vika." SEE YOU THERE!!

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp! Tar turen over sjonfjellet. Litt lengre enn før men Motorhead er verdt det!! No sleep til Vikafestivalen..

5836706[/snapback]

 

Hehe.. bra det :D Syns det var på tide at det ble en festival på den enorme tomta der.... har lenge drømt om å ha fått et skikkelig rått band dit som kunne smelle avgårde med noe skikkelig tøft!! Ser bare ikke for meg Motörhead på Sjonstock... :!:

 

"Good Day... We Are Motörhead... And We Play Rock 'n Roll!"

 

-Sitat Lemmy-

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Håper ikke det blir utsolgt så alt for fort, har nemlig ikke råd til å kjøpe billett før om flere uker..

5837512[/snapback]

 

Kanke falle meg inn... har snakka med Mads Mjelle.. han som styrer hele showet, og han sier det ikke blir utsolgt i første omgang!! Satser på at han har rett i det. :cool: Men sattan de billettene var dyre ass... nesten 1000 spenn :thumbdown:

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Haha.. jeg bor i vika og har vikafestivalen i stua nesten :)

Men man må vel støtte gutta og betale seg inn.

5838592[/snapback]

 

Ja, bor ikke så langt unna sjøl... men ikke nært nok til å se noe... Gleder meg til å komme til mo igjen til sommer'n... :D Er bare en ting som mangler da... SOOOOOOOOOL og varme!!

Lenke til kommentar
Kanskje det blir en knallsommer her oppe i nord? Masse pils og sol og Lemmy Kilmister! Fy faen, dette blir stort!

5839027[/snapback]

 

Hehe... ja jeg håper på det... var hjemme på mo i forrige uke... Leste ranablad og der sto det at Motörhead skulle på vika 06... første jeg gjorde var å stikke opp på gutterommet og hente et par motörhead album fra platesamlinga og dra dama med på en lang biltur.... hun syns faktisk det var ganske bra :D:D:w00t:

 

Sanger du bør ha hørt fra Motörhead: Ace Of Spades, Overkill, Burner, We Are Motörhead, Locomotive, Sacrifice, Damage Cace :thumbup:

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Det blir bra ja :D bare husk at det kommer enda flere band...

5849357[/snapback]

 

Det bryr jeg meg ikke om... ingen slår Motörhead uansett... affal ikke lusne Kaizers :!: :!:

 

Noe av den værste musikken jeg hører må være det! Høres jo ut som serbisk mafia som banker kattunger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...