Gå til innhold

Zboard og vanlig tastatur?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg Zboard til pcen min, men problemet er at Zboard ikke ser særlig godt ut til vanlig kontorarbeid. Jeg tenkte derfor at jeg kanskje skulle ha to tastatur, det jeg har i dag og Zboard. Er det noen som vet om det skaper konflikt på datamaskinen hvis jeg har to forskjellige tastaturdriver innlagt samtidig?

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303488

Endret av Kjstokka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har zboard selv og er kjempe fornøyd. Synes det går helt fint an å skrive mye med det.. tar som med alt annet bare litt tid til å bli vandt med!!

 

Hvis det andre tastaturet du skal bruke også er usb, så skulle det ikke være noen problemer.. bare dra ut zboard og sett inn det andre.. eller omvendt.. Ett vanlig keyboard har vel sjelden noe særlig programvare som du må installere uansett.. Og hvis du må installere noe, så aktiveres zboard programvaren først når du setter i zboard'et. Slik at jeg tviler på at det vil oppstå en konflikt mellom programvaren til de forskjellige tastaturene.

 

Dette vet du sikkert, men bare husk at hvis du ikke bruker usb på det andre tastaturet, så må du restarte maskinen for hver gang du skal bytte tastatur!! Og det blir kjedelig!

Lenke til kommentar
Jeg har zboard selv og er kjempe fornøyd. Synes det går helt fint an å skrive mye med det.. tar som med alt annet bare litt tid til å bli vandt med!!

 

Hvis det andre tastaturet du skal bruke også er usb, så skulle det ikke være noen problemer.. bare dra ut zboard og sett inn det andre.. eller omvendt.. Ett vanlig keyboard har vel sjelden noe særlig programvare som du må installere uansett.. Og hvis du må installere noe, så aktiveres  zboard programvaren først når du setter i zboard'et. Slik at jeg tviler på at det vil oppstå en konflikt mellom programvaren til de forskjellige tastaturene.

 

Dette vet du sikkert, men bare husk at hvis du ikke bruker usb på det andre tastaturet, så må du restarte maskinen for hver gang du skal bytte tastatur!! Og det blir kjedelig!

5818806[/snapback]

 

Går da fint å kjøre 2 tastatur samtidig på en maskin. Eneste er at du må ha plass til det på skrivebordet. (Kjør det ene på PS2 kontakten og det andre på USB)

 

Har dog ikke prøvd dette på ett Zboar, men kan vanskelig tenke meg at det skal bli noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...