Gå til innhold

TES: Hvor er lockpicks å finne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har drevet rundt her nå i 30 min og finner ingen lockpicks , er avhengig av det :)

Er i Imperial City og skal gjøre en quest for Dark Brotherhood , men jeg finner ikke noen lockpicks som sagt. Husker jeg så en "thief-merchmant" i byen men finner han ikke og vet ikke om han selger lockpicks.

Kan noen hjelpe meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han khajit-fyren i dark brotherhood-tilfluktsstedet i cheydaniil eller hva svarte byen heter selger lockpicks så vidt jeg vet

Skrevet

Du må trykka for kvar pin du får opp. Manuel lockpicking krever både character skill og player skill, og ein del luck.

Nokon som veit kor ein kan restora lucken sin forresten? Min droppa frå 70 til 28 i ein viss quest.

Skrevet (endret)
Du må trykka for kvar pin du får opp. Manuel lockpicking krever både character skill og player skill, og ein del luck.

Nokon som veit kor ein kan restora lucken sin forresten? Min droppa frå 70 til 28 i ein viss quest.

5817350[/snapback]

Det samme sjedde med strenghten min, du må drikke en cure decise potion. (sorry skrivefeilene)

Eller ved ett alter i ett chappel tror jeg...

Endret av stekri88
Skrevet

Syntes å lockpicke er slitsomt, har ganske høy level i det nå, men er jo ikke noe lettere forde, kommer jo ann på museskills og reaksjon. regna med at låsene ville holde seg lengre "oppe" men har ikke merka noe til det enda.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
Syntes å lockpicke er slitsomt, har ganske høy level i det nå, men er jo ikke noe lettere forde, kommer jo ann på museskills og reaksjon. regna med at låsene ville holde seg lengre "oppe" men har ikke merka noe til det enda.

5817624[/snapback]

nei men får du høyere skill i det så detter ikke alle ned om du gjør en feil.

Skrevet

Det blir lettare med høgare skill òg, men du merker ikkje det so lett med ein gong. Hadde store problem med å åpne ein very high når eg hadde ca 30 i skill. Brukte sikkert 45 min på å reloade for å klare det med den eine lockpicken eg hadde (fengsel), mens eg no klarar det på fyrste eller andre forsøket storparten av gongene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...