freddy1 Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Nettopp byggd ny pc, men merker at det går litt rart her og der. Regner da med at jeg ikke har innstallert alle programvare og driver jeg trenger. Sålangt har jeg innstallert driverne til hovedkortet og grafikkortet, og innstallert DirectX 9.0. Noen som vet om noen program/drivere jeg trenger/bør ha for at pc'n og windows skal gå best mulig?
BigJackW Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Se etter de nyeste driverne på hjemmesidene til hardware ditt. Endret 26. mars 2006 av BigJackW
efikkan Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hei! Sikkerhetsprogramvare, spesiellt en god brannmur, er viktig om du er tilkoblet internett. Hilsen, efikkan.
p@ge Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 freddy1 ta en tur innom enhetsbehandling og se om noen driveren mangler eller kan oppdateres ( gult advarsel ). ellers kan jeg anbefale å kjøre " Advanced Windows Care " ( freeware ) for å se om de finnest feil eller mangler. http://www.iobit.com/WindowsCare.htm lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå