Gå til innhold

TES: Legge ting i kiste under arrest ,vil de bli borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ble medlem av guilden : Dark Brotherhood

Gjorde en quest for de der jeg klarte å bli oppdaget av vakter i Imperial City , og jeg har også noen ting som er stjelt i min lomme.

Hvis jeg gjemmer mine ting i en kiste som er lukket i Dark Brotherhood sitt hjemme sted , går til Imperial City og blir arrestert. Vil jeg da kunne hente tingene mine igjen hos guilden min å slippe unna med stolen goods ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tror det. Det er smartere å save ofte slik at om du skulle bli ferska, kan du bare loade til rett før du ble tatt.

Noen ville vel si at dette er feigt, men sånn spiller jeg.

Skrevet (endret)
ser ikke helt problemet med å prøve ut dette selv...

5815659[/snapback]

Tenkte det kunne vært greit å få avkreftet det :p .... Men skal prøve det selv , om det skjer er jo det litt trist fordi Guardene vet jo ikke hvor gjemmestedet er :)

Ja, jeg tror det. Det er smartere å save ofte slik at om du skulle bli ferska, kan du bare loade til rett før du ble tatt.

Noen ville vel si at dette er feigt, men sånn spiller jeg.

5815661[/snapback]

Gjør det noen ganger jeg også :p

Endret av gamerman
Skrevet

Vet ikke om det er så lurt å legge det i kister da ting i kister og diverse containere blir borte og byttet ut med skrot etter en tid. Ville heller lagt det på bakken et sted hvor det er liten sjanse for at noen tar det (om det kan skje i det heletatt). Jeg ble arrestert en gang jeg hadde et stjålet sverd jeg ville beholde, la det på bakken, dro i fengsel, og plukket det opp når jeg hadde sonet.

Skrevet

Har komme i fengsel fleire gonger, men berre sona ein gong. Praise be to lockpicks :p

Kan forresten få tilbake alt du har stjelt i evidence kista nær fegselet. Trur dette virker når du betaler òg, men pass på so ingen ser deg og tar deg igjen.

Skrevet

Jeg hadde bounty på meg og jeg la alt jeg hadde stjelt i en kiste i et hus og når jeg hadde sonet straffen i fengselet lå alt trygt og godt i kisten. :)

Men pass deg, har hørt at NPC'ene kan stjele ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...