Gå til innhold

hvilken antivirus til windows x64


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norton er vell en av de beste.  :)

5815381[/snapback]

Du mener vel at norton er en av de verste... Den tar SYKT med resurser, har en brannmur som bestemmer seg selv for hva som skal skje, HTML interfacet er buggy som bare F...

 

Bruk hva som helst annet :p

Endret av Vigilant
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Nei det kan jeg tenke meg at du gjør. Symantec har pr i dag ingen x64 antivirus løsning for sluttbruker markedet. Eneste de har er Symantec 10.0 Corporate Edition x 64, og den må bestilles i minimum 5 kvanta fra symantec siden. Jeg kjører foreløbig dual boot med x64 og x32 jeg, tryggere inntil videre. Windows Defender finnes i x64 versjon, så der kan du alltids få LITT hjelp. Ellers er det FÅ brannmur løsninger og. Hvis du har noen tips tar jeg gjerne i mot de.

Lenke til kommentar

NOD32, som stort sett er på topp når de tester antivirusprogrammer, har kommet med en 64-bit utgave. Det koster litt penger, men det er definitivt verdt det. Bruker det selv og er storfornøyd.

 

Tiny og Ghostwall har x64 brannmur-løsninger til Windows som visst skal være ganske bra. Den førstnevnte koster penger, mens Ghostwall Firewall er gratis.

Endret av miCro
Lenke til kommentar
Du mener vel at norton er en av de verste... Den tar SYKT med resurser, har en brannmur som bestemmer seg selv for hva som skal skje, HTML interfacet er buggy som bare F...

 

Bruk hva som helst annet  :p

5815922[/snapback]

 

Har selv ingen spesielle negative ting å si om Norton. Brannmuren kan man også lære opp selv hvis man gidder. 2006 versjonen har også klart seg meget bra i tester, her har du en quote fra Dinside-test:

I følge våre tester brukte Norton Antivirus 2006 ikke noe mer systemressurser enn de andre programmene vi har sammenliknet med.

 

Men on-topic, så har jeg ikke noe godt svar..

Lenke til kommentar
Norton er vell en av de beste.  :)

5815381[/snapback]

Du mener vel at norton er en av de verste... Den tar SYKT med resurser, har en brannmur som bestemmer seg selv for hva som skal skje, HTML interfacet er buggy som bare F...

 

Bruk hva som helst annet :p

5815922[/snapback]

Enig. Norton er langt ifra det beste.

 

NOD32, som stort sett er på topp når de tester antivirusprogrammer, har kommet med en 64-bit utgave. Det koster litt penger, men det er definitivt verdt det. Bruker det selv og er storfornøyd.

5816403[/snapback]

Bruker selv NOD32 32bits, og det er dritbra. Sikkert på 64bits også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...