Gå til innhold

TES: Hjelp med main questet igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda en gang må jeg desverre be om hjelp til main questet, selv om jeg ikke liker det. Jeg er nede i den hulen hvor den kulten gjemmer seg. Jeg har har stjelt boken som låg der, og må nå komme meg ut igjen. Men jeg finner ikke veien ut. Jeg har lett aboslutt overalt etter en utvei, men finner den ikke. Det nærmeste jeg har kommet er en stein som ligger forran en hule, men den får jeg ikke flyttetpå. Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ah :blush: Men, før jeg grå videre, hvordan kan jeg få tilbake tingene som de folka tok fra emg helt på begynnelsen? De tok ca 6000 gull, dark brotherhood settet, Grand Champion settet, og ca 20 andre items, som jeg absolutt ikke vil miste.

Skrevet

Dette ble vis litt masse spørsmål, men hvor finner jeg han igjen? Døren som går fra Dagon Shrine til der jeg kom fra i begynnelsen kan bare åpnes på andre siden.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

ga du faktisk fra deg alt det :D jeg nekta på det og begynte drepinga fra der

Skrevet
ga du faktisk fra deg alt det :D jeg nekta på det og begynte drepinga fra der

5815065[/snapback]

Ja gjorde desverre det. :( Ingen som kan forklare meg hvordan jeg finner igjen han fyren som har tinga mine?

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

han løper nok rundt der en plass så om du går litt fram og tilbake så finner du han nok. kanskje du allerede har drept han også men kanskje missa å loote han. og siden ikke jeg ga fra meg alle tinga så kan jeg jo heller ikke garantere at han faktisk har det på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...