Gå til innhold

Toshiba M70-144 tråden


Anbefalte innlegg

Heisann..

Sikler etter Toshiba M70-144!!

Lurer på hvilke spill dere har klart å drive med ok grafikk på den?

Er det er fordel å vente til dual-core prosessorne kommer litt ned i pris viss du skal bruke den til spilling? Ska ikkje spille så alt for mye, men litt blir det.. Call of duty 2, FEAR, cs... klarer den å drive det bra? Eller er det pcer til rundt 10 000 som er bedre til spilling?

 

takk på forhand!

Endret av skartun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har den pcen og har kjørt HL2, CS, Gudfaren og Americas Army og det takler den bra.

Lord^ på forumet har klart å få skjermkortet opp på 3005 elns i 3Dmark05 og det burde jo si noe ihvertfall.

5817267[/snapback]

Ikkje så mye hakking og lignende? Hvor høyt kan du sette grafikken på?

Lenke til kommentar

Jeg har en slik. Score ca 2500 i 3dm05 - stock. Har ikke prøvd OC enda.

 

Har ikke kjørt så veldig krevende spill med den. Men den takler fint Joint Operations.

 

Ikke prøvd meg på noen "verre" enn det.

 

Men om du skal spille de nevnte spill, og dette på en laptop, ville jeg nok lagt til litt mer kronasje.

Kan jo nevne at dette er en laptop med widescreen med native oppløsning på 1200x800. Jeg har til gode å se spill som støtter dette. Det nærmeste er 1024x768 og da "strekkes" bildet litt. Dvs at figurer i spillene ser lave og brede ut.

Endret av c-man
Lenke til kommentar
Kan jo nevne at dette er en laptop med widescreen med native oppløsning på 1200x800. Jeg har til gode å se spill som støtter dette. Det nærmeste er 1024x768 og da "strekkes" bildet litt. Dvs at figurer i spillene ser lave og brede ut.

5818699[/snapback]

Pisspreik, dette er ikke sant. Da er det bare du som er n00b!

Til og med CS som er altfor gammelt støtter denne oppløsningen! Her burde du ha gjort hjemmeleksen din!

Endret av toranv
Lenke til kommentar
Har ikke prøvd cs på laptopen, kun spill fra Novalogic. Og de har ikke, og jeg gjentar IKKE 1200x800 som valg som støttes. (Delta Force og Joint Operations)

5818861[/snapback]

Jeg er helt enig de har ikke 1200x800 i oppløsning!

Du er så letteid, bare gi deg her og nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...