Veitafan Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Synes det er morsomt å heale i raids jeg, bli kanskje kjedelig når vi får bwl på farmstatus (Er på chrom)
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg følte at uansett hvilken bossen vi var på så gjor jeg nøyaktig det samme. Den eneste fighten hvor det var litt endring på var Cromaggus, men der stod jeg bare dispellet stortsett hele fighten. 5830223[/snapback] Sånn er det med alle klasser. Rogue - SS/Backstab + Eviscerate og Feint innimellom. Warlock - Shadowbolt (og banish-duty hos Garr). Mage - Frostbolt, decursing og buffing (og sheep-duty hos Majordomo). Hunter - skyte piler/kuler og FD innimellom, samt markering av adds som må offtankes/banishes/sheepes. Shaman - healing + totems. Druid - healing og decursing + buffing. Priest - healing og dispelling + buffing. Warrior - Sunder armor eller MS/Bloodthirst/Heroic strike. End-game i et nøtteskall.
notorled Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 jo, du har et viktig poeng, men til slutt vil det jo alltid være skaden hver og enkel kan produsere som blir avgjørende. Derfor føler endel healere at de vi gjør er nytteløst.
Tåkefyrste Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Paladin: Decursive Decursive Decursive, Buff-den-jævla-korte-drittbuffen-hele-tiden... Decursive Decursive Heal Heal Decursive.... Latterlig
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Healing er absolutt ikke nytteløst, et party eller raid funker ikke uten. Det meste av dps kan byttes ut uten at noen merker voldsom forskjell. Har man for få eller dårlige healere (eller en dårlig tank), merkes det godt.
notorled Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Healing er absolutt ikke nytteløst, et party eller raid funker ikke uten. Det meste av dps kan byttes ut uten at noen merker voldsom forskjell. Har man for få eller dårlige healere (eller en dårlig tank), merkes det godt. 5831249[/snapback] Jeg vet så absolutt godt at det er livsviktig, men når man er i et raid med 6 /8 Priest, så blir arbeidet ditt konsumert i mengden.. : / Derfor foretrekker jeg pvp healing, der folk faktisk ser den nytten du gjør selv.
olegunnaro Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Hva er feil med at 6/8 er prester? 6 dps (priests) en tank (warrior) og en healer (druid) neida.. Prester må bare finne seg i å heale når det er behov for det i instancer. I scholo, strat osv er det ikke uvanlig at jeg går dps og lar den andre healern i gruppa ta seg av hele partyet (10 man da), er egentlig ikke behov for flere healere enn 1 i de instancene. edit: I pvp kan man ikke egentlig forvente at prester skal heale. på min server er det bare i AV at det er vanlig med raid (noen ganger i AB også, men nesten ikke i WSG), da er det ikke så lett å heale. I wsg healer jeg såklart flaggbæreren men det er nesten den eneste gangen jeg går ut av shadowform. Endret 29. mars 2006 av Gwaihir Vindherre
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg vet så absolutt godt at det er livsviktig, men når man er i et raid med 6 /8 Priest, så blir arbeidet ditt konsumert i mengden.. : /Derfor foretrekker jeg pvp healing, der folk faktisk ser den nytten du gjør selv. 5831262[/snapback] Tja, det samme kan du si om dps. Er man på topp tre, så er det kjekt. Alt under, og du er bare én i mengden.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Full tier 2, robes og saker fra AQ, og gear som gir meg rundt 500 +damage. Alikevel kjedelig. Holy eller shadow, jeg blir lei av det. Har selv en 60 rogue som jeg vurderer å "rerolle" til.
Amon Amarth Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 skal specce offensive holy build for å teste det med min lvl 40 priest =)
akarno Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg synes i hvert fall det blir for lite engasjerende å være healer til tider (Er i en MC-guild, har ikke vært healer i BWL/AQ40 enda), og savner noen ganger å ikke ha "alt ansvaret". 5812265[/snapback] Syntes det er mer engasjerende jeg. Som warlock (med noen andre som gjør CoS) er det bare target, nuuuuuke, target, nuuuuke... *drikke* Repeat X ganger Litt kjedelig (Men dette er da altså MC jeg snakker om ) Har en Priest på 32 nå og syntes det er fett å være healer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå