Gå til innhold

Priest - en morsom klasse?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte på hva dere "priests" der ute synes om denne klassen. Jeg vurderer om jeg skulle starte en ny karakter etter å ha nådd lvl 60 med roguen min. Er det morsomt å ha healer-oppgaven, eller blir det kjedelig i lengden? Vil gjerne ha synspunkter for og imot. Beklager hvis dette har blitt tatt opp før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns prest er en morsom klasse å spille. Har en 56 prest nå.

Har ikke spilt så mye i instancer.

 

Med Shamanen min så har jeg vært en god del i MC og litt i BWL. Syns det er morsomt å heale. spes siden jeg ikke gjør noe bra skade uansett :p

 

Gå i shadow-treet når du levler. uansett hva. Så senere kan du bestemme om du vil gå holy eller shadow.

Guilds foretrekker holy prester da.

 

Gleder meg til 1.10 patchen. Da skal jeg specce holy dmg :)

 

Lykke til med ditt valg.

Lenke til kommentar

Ja, variasjon er fint :)

 

Det som er litt kjekt med priest, er at utstyr ikke nødvendigvis har så veldig mye å si. Når du først får nytt utstyr, merker du det ikke så veldig godt, og du kan derfor holde på mye lenger uten å måtte føle deg særlig svak.

 

Dessuten blir du jo nærmest forfulgt av folk som trenger deg til grupper :)

Lenke til kommentar

Har sjølv ein lvl 60 priest som eg syns er veldig morsom å spele med. Eg har vore i MC og BWL nokre ganger og det er kan bli ganske intenst til tider. Det er også morosamt å spele i BG, på Sylvanas er det "lov" for priestar å ha det moro å gjere damage i BG. I AV er det ingenting som er så morsomt som å få med ein Warrior med bra gear å flytt kampen lengre og lengre mot motstandarane sin HQ. Nå etter 1.10 kan ein tilogmed få bra damage og healing specc i eit. Holy nuker FTW

Lenke til kommentar
Vel, regner med at du nettopp har joinet en raiding-guild, siden du gjør Onyxia-prequest og MC-attunement? I så fall kan du belage deg på mange trøtte timer med renew og flash-heal-spamming :)

5812448[/snapback]

 

Slapp av!! Hehe.. Kan hende jeg er litt heldig da vettu :p

 

Joinet den guilden for lenge siden btw.. Har bare ikke orket å gjøre de pre-questene :p

Lenke til kommentar

Jeg har en lvl 60 priest, og har vært med på å cleare MC&BWL, og jeg må si at det er veldig morsomt å være prest. Det kommer selvsagt på om du er glad i å heale, ettersom det er det vi gjør :)

 

Angående det med morsomheten med ¨å heale må jeg si at det kan bli litt kjedelig i lengde, men som regel er det morsomt, spesielt når du får konkrete ting å gjøre, som man som regel gjør

 

Du får veldig lett grupper i instancer når du lvl'er, og jeg får stadig /w om å joine Scholo/Strat/Dm.

 

Men, som alltid, har medaljen en bakside, og det er at jeg sliter veldig med å grinde selv, spesielt elite mobs som f.eks i tyrs ettersom jeg er specca 31/20. Men du kan jo alltids specce shadow, da går det meste ned relativt enkelt :)

 

Mens du lvl'er bør du gå full shadow, da går de mye fortere å grinde

 

Håper dette svarte på noen av spørsmåla dine :)

Lenke til kommentar

Jeg synes i alle fall at priest er en genial klasse, spesielt etter patchen. En priest kan gjøre masse dmg med shadow (og til og med holy eter patch :p) I tillegg er Priest den betse healeren i spillet. Jeg har shaman som main, og jeg kan si deg at i engame er det berde å være den beste viktige healeren i stedet for å være en totemstomper

 

Healing er ikke så sumt synes jeg. Du har faktisk mye å si, og du får et fint overblikk. det kommer helt ann på om du er typen til å heale eller ikke egentlig.

Lenke til kommentar

Priest er en svært gøy klasse. Ingenting er så givende som å redde folk fra den sikre død. I WSG er spesielt gøy å beskytte flag-carrieren.

 

Nu er jeg bare level 32 da, men veldig fin avveksling fra roguen min.

 

Har du noen penger til overs på mainen, er det gøy å twinke den nye alten :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller rogue som main, men fant ut at jeg skulle lage meg en priest for å få litt variasjon og spille en class som gjør god nytte. Synest det er ganske gøy og avslappende å spille priest i 5-15man instances. MC er greit, men blir hektisk til tider.

 

Er utrolig gøy å slippe å lete etter grupper og får som oftest summons også. Klarer dog ikke å gi slipp på roguen min, priest er gøy å ha dersom man føler for litt variasjon i blandt. Morer meg ofte i sene nattestider med priesten

Lenke til kommentar
Vel, ser ut til at jeg får prøve ut priest, ja =)

Takker igjen for all respons!

5814655[/snapback]

 

Må legge til at priest er utrolig gøy å lvle, tro det eller ei! Brukte totalt 8d 6timer ingame på å lvle han. Aldrig hatt det så gøy å lvle før. Shadow ftw! Husk å få mages til å lage deg litt vann før du stikker ut på eventyr. Lykke til! Lover deg at du ikke vil angre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...