Gå til innhold

Bilde av rekkverket på en demning


Anbefalte innlegg

Et bilde jeg tok i dag . Fint vær , men valgt å kjøre svart hvitt på dette. Rett valg? Noe jeg kunne gjort bedre? Hver ærlig og si hva DU mener. Er langt fra mitt beste bilde , og selv føler jeg at det er noe feil. Jeg klarer bare ikke å sett fingeren på det. Gjort en del forandringer i photoshop , kanskje litt for mye ?

 

Gleder meg til tilbakemeldinger :yes:

 

post-35211-1143325323_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ble for utbrent rett og slett. Ser ingenting i snoen, og det funker ikke i mine oeyne. Burde undereksponert og sett hva du kunne hentet ut av detaljer i skogen. Eventuelt proevd med to eksponeringer.

Toeff idé dog, og det ville vaert et virkelig flott bilde om det ikke hadde vaert saa utbrent.

Lenke til kommentar

Du lurer på hva som er feil? I mine øyne er feilen at du ikke vet helt hva du skal fokusere på, gangstien eller området utenfor? Dermed blir det sånn midt i mellom. Hadde ikke du fortalt at dette var rekkverket til en demning, hadde ingen forstått hva dette var. Området som befinner seg på høyre side for rekkverket kunne for eksempel ha vært en snøkledd fotballbane eller noe sånt, men er uansett uinteressant der det ligger godt dekket av snø. Jeg ville derfor kuttet bildet der rekkverket slutter, eller kanskje aller helst tatt bildet på høykant slik at du fikk med mer av åsene i bakgrunnen. Da tror jeg dette kunne vært et riktig interessant bilde. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...