Sponis Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Vel, han blademasteren sa jo at det ikke var lov å loote motstanderen din, men kan jeg ta våpnene og skjoldet som de dropper på bakken? Hva skjer vist jeg gjør det? Er noe veldig fine våpen der. =)
Sponis Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Ah, ok. Men det gjør ingeting, for jeg ble akuratt Grand Champion og fikk übergear.
akristina92 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Hehe. Jeg likte den glasshammeren den ene orken mista da jeg knuste henne ned i støvlene Synd jeg ikke kunne få den Endret 25. mars 2006 av Flaringo
TheDarkListener Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Glass Warhammer ja . Egentlig bra det ikke går ann å ta ting fra arena, tenk hvor rik man hadde blitt da....
M@R7!N Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Ja, ville også plukke opp Elven bow i arena Fant også nettopp en Glass 1h mace i en dungeon, men har ikke blunt som major skill, så den suger for meg
key Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Er kommet en mod som gjør at du kan ta våpenet til motstanderen, du finner den på http://www.tessource.net/files/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå