Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

jeg digger prison break og lost. så skulle likt å se dem på PSP eller Ipod Video siden jeg ikke har tid til å se på PCen. Jeg spiller en del og hører på musikk. Hva burde jeg kjøpe PSP eller Ipod video.

 

Hva slags format filer kan PSP og Ipod lese. .avi filer? .mpeg?

 

kan jeg spille spill samtidig som jeg hører på musikk på PSPen?

 

Hva med strømbruk og lading til disse to?

Endret av NextGenTel-bruker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du liker å spille mye så bør du absolutt kjøpe PSP. Jeg ikke Ipod Video, og er fornøyd med den, men jeg bruker den som en vanlig mp3-spiller, noe den faktisk er. Den heter jo heller ikke Ipod Video, men Ipod med video funksjon. :)

Video på den er helt greit. Har overført noen tv-serier til den, og det fungerer bra. Litt problemer med konverting av episoder til riktig format, men det går som regel greit. Bruk Videora Ipod Converter. søk på google så finner du den.

 

På PSP kan du spille, du kan høre musikk, samt se video, så den jo har alt.

 

Tror du får vurdere litt selv, men du kan lese masse artikler om begge.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=115032 litt om psp.

Ellers står det uendelig mye her på forumet. Bruk søk funksjonen så skal du nok se at det finnes mange like spørsmål som ditt.

 

Kan ikke svare på noe mer om PSP, men kan si at strømbruket til Ipod ikke er så veldig bra. Batteriet går fort når du spiller av film, så holder ikke lange tida. Et par timer kanskje. Evt. litt mer. Er ikke helt sikker, men som sagt, det er en mp3-spiller, og fungerer bra som det.

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt PSP. Har brukt ipod mye, men eier PSP og PSP støtter vel det meste, spesielt om du legger inn homebrew.

 

Det er også åpent for homebrew på nyeste versjonene av PSP grunnet en sikkerhetshull i GTA Liberty Cities, noe som jeg syns er veldig bra :p

 

Anbefaler PSP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...