Gå til innhold

TES: Kan noen si meg hvor mye kraft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva burde en PC ha får å spille på WTF PWN grafikk uten lag? Prøvde med den jeg har nå og den var forferdelig på low, selv om statsen burde holde til recommended nesten

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle starte innlegget med en spøk, men da kraft og effekt ikke er det samme, nytter det ikke å si du antagligvis trenger ny strømforsyning.

Vil du spille uten LAG, må du nok oppdatere nettverksforbindelsen din... Vil du spille uten at det "hakker" bør du oppdatere komponenter i pc'n / overklokke.

Om maskinen din henger med bare til nesten recomended, er det som regel ikke nok...

EDIT: Las litt feil i posten. 2 Sek...

EDIT2: Hvilke skjermkort og prosessor har du? Ram?

Endret av Knutgrus
Skrevet (endret)

Jeg har et skjermkort som ligger under recomended, da jeg startet spillet var grafikken gansek elendig, men nå som jeg har overklokket skjermkortet til blods, innstalert tweaka drivere, og stilt alt på maks, er grafikken ganske WTF PWN selv med et så dårlig skjermkort.

Endret av Goz
Skrevet
Jeg har et skjermkort som ligger under recomended, da jeg startet spillet var grafikken gansek elendig, men nå som jeg har overklokket skjermkortet til blods, innstalert tweaka drivere, og stilt alt på maks, er grafikken ganske WTF PWN selv med et så dårlig skjermkort.

5808249[/snapback]

Hvordan overklokka du det? Syk kjøling da eller?

Skrevet (endret)

5808249[/snapback]

Hvordan overklokka du det? Syk kjøling da eller?

5808252[/snapback]

Egentlig ikke så syk kjøing. Jeg tror ikke jeg skal la den stå på for lenge så overklokka for å si det sånn, men hva gjør man ikke for litt ekstra eyecandy?

Endret av Goz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...