Gå til innhold

Xbox spill på Xbox 360


Crispin

Anbefalte innlegg

Går dette an? Fikk endelig xboxen 360 som vi skulle fått for en stund siden(julegave). Vi tok en kjapp tur til europris for å kjøpe noen billige xbox spill, jeg var ikke sikker, men rimelig sikker på at xbox 360 var bakover kompatibel slik ps2 er. Spillene jeg har kjøpt er Bloodrayne og Mortal Kombat Deadly Alliance, fikk opp beskjed da jeg puttet i loodrayne at dette spillet ikke var støttet på xbox 360, ble meget skuffet, men det sto noe om at det kunne gå med en update eller noe sånt. Noen erfaringer angående xbox spill på xbos 360?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

For hvordan få orgianle xbox-spill på X360:

http://www.xbox.com/nb-NO/games/backwardscompatibility.htm

 

Liste over spill som funker på X360 :

http://www.xbox.com/nb-NO/games/backwardco...tygameslist.htm

 

Desverre så fant jeg ikke spillene dine på listen, no som betyr at per dags dat kan ikke de spilles på en X360. Det kommer flere spill på listen etterhvert som M$ oppdaterer den, men hvilke spill som kommer er umulig å si

 

EDIT. Kom med et mer utfyllende svar.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Koblet til internett nå å lastet ned noen updates, men funker forsatt ikke, utrolig skuffende, nå var heldigvis ikke disse 2spillene veldig dyre(149kr) men alikevel, waste :(

 

Takk for bra svar :)

 

Listen ble sist oppdatert i desember 2005. 4måneder siden? Uff, makan til skuffelse, 4måneder siden de siste oppdaterte listen over spill som kan spilles på xbox 360, sitat fra siden: Gutta hos Xbox® jobber hardt for å få inn flere av favorittspillene dine på denne listen, så sjekk her ofte for å få med deg de seneste oppdateringene. Jobber hardt my ass :( Jeg ble gretten og grinete nå :(

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...