Gå til innhold

Nå er jeg mektig lei av Messinger!

staljin1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har installert WinXP med integrert SP1 og np kan jeg ikke fjerne Messinger. Har prøvd å avinstallere den via "Leg til Fjern" og det fungerte ikke. Har også prøvd å redigere SYSOC.INF file og det gikk heller ikke. Dritten kommer hele tiden tilbake.

Hva kan jeg gjøre?

Takker.

Staljin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

Den 2002-09-25 13:57, skrev Shrike:

Messing får du kjøpt hos skraphandleren

¨

Forsøk på å være morsom? sånne kommentarer kan du vel spare deg for?

For å fjerne messenger i xp trykker du start -> run og paster denne teksten: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove

trykk så enter og vips er messenger ute av verden :smile:

Skrevet

Hvis du har XP Pro kan du bruke et prog som følger med som heter gpedit. Søk etter det så finner du det. Her kan du fjerne deaktivere messenger og stille inn masse forskjellig uten å fucke opp maskinen!

Skrevet

Quote:

Den 2002-09-25 14:25, skrev Dikky:

For å fjerne messenger i xp trykker du start -> run og paster denne teksten: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove

trykk så enter og vips er messenger ute av verden :smile:

takker og bukker. :smile:

Skrevet

synd det ikke fungerer da, samme med "disable automatic warning when recieving e-mail". den fungerte aldri heller!

ms messenger starta alltid(!) da jeg starta outlook express, takk gud for den kommandoen som fjerna messenger helt!

den kommandoen skrives ned i text fil, brennes i triplikat, 1 ved siden av PC'en, en i brannsikker safe, og en gravd ned i hagen, just in case :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...