McLuddis Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Hei Driver og mekker på siden min for tiden, en litt langsom affære, men det går framover. www.joarsiden.com Er litt interessert i feedback og tips til hva som kan/bør endres i både kode og design. Driver og rydder opp i stilsettet for tiden, siden jeg plutselig endte opp med to Men det skal bli ett etterhvert. Er også i stuss om jeg skal ha overskrift ala den som er på gjesteboken og forskjellig siden, eller noe helt annet eller ingenting. Hvis dere har noen tips til det, tas de imot med stor takk Joar
nree Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 1. Lag en header 2. Ja, bruk slike overskrifter som er på gjesteboken 3. Bruk include script
MindTooth Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 #1: To much GREY COLORS my friend! #2: Header er et must. #3: Få news i eget dokument. Samme med menyen. Ikke skriv info inne i index.html filen. #4: Code cleanup
McLuddis Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Hei Takker for tips, har drevet litt koderydding, men det går tregt. Har så mye annet også jeg "må" gjøre Prøvd å legge litt farger på forsiden, og det funker kanskje, har ikke helt kommet fram til noe konkret på fargevalget, men men... Jeg er forresten HELT noob på php, så dere får ha litt tålodighet der, men jobber med saken
BigJackW Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Kjedelig design synes nå jeg da. Men det er nå så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå