Gå til innhold

Urimelige vilkår for opplåsningskode hos tele2.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
*snipp*

7388017[/snapback]

nå er det nok. tror du jeg har tryllet til meg koden de siste to gangene jeg har prøvd?

Jeg har ved minst 3 anledninger det siste året fått utlevert opplåsningskoden fra telenor kundeservice enten via forhandler eller på egenhånd fra første dag, uten! kostnad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Telenor gir deg låskoden ved etbalering av binding

Nei, du får ikke låsekoden hos Telenor hvis du har binding. Da må du betale deg ut av bindingstiden.

7388017[/snapback]

FEIL!

Hos telenor får du låsekoden gratis, fra dag 1, så lenge du har binding på abonementet ditt.

Dette gjelder dog ikke djuice controll, eller andre prepaid abonement.

Telenor praktiskerer med kun låsing av tjenesten en plass; enten på mobil eller abonementet.

Endret av Loko
Skrevet
*snipp*

7388017[/snapback]

nå er det nok. tror du jeg har tryllet til meg koden de siste to gangene jeg har prøvd?

Jeg har ved minst 3 anledninger det siste året fått utlevert opplåsningskoden fra telenor kundeservice enten via forhandler eller på egenhånd fra første dag, uten! kostnad.

7388060[/snapback]

Telenor gir deg låskoden ved etbalering av binding

Nei, du får ikke låsekoden hos Telenor hvis du har binding. Da må du betale deg ut av bindingstiden.

7388017[/snapback]

FEIL!

Hos telenor får du låsekoden gratis, fra dag 1, så lenge du har binding på abonementet ditt.

Dette gjelder dog ikke djuice controll, eller andre prepaid abonement.

Telenor praktiskerer med kun låsing av tjenesten en plass; enten på mobil eller abonementet.

7388348[/snapback]

Hmmm dette var merkelig. Jeg prøvde å få låsekoden på min telefon via telenor.no, men fikk da feilmelding hvor det stod at telefonen var innenfor bindingstid og at det da ikke gikk..

Skrevet

ta kontakt med kundeservice på 09000.

Dette er blitt meg fortalt av elkjøp sin "telenor-kontakt".

Hennes begrunnelse var at det er mange mennesker som reiser i forbindelse med jobb og har behov for å bruke utenlandske selskaper å ringe med i utlandet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...