Gå til innhold

Zul'Gurub med blått gear..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en ingame kamerat har planer om å rekruttere litt folk til guilden så vi kan prøve på ZG. Det vil bli sånn at alle har blått utstyr og kanskje 1-2 epics.

Lurer på om det er mulig og drepe noen, om ikke alle bossene i ZG uten og ha hele karakteren dekket av epic ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sikkert mulig i grønn-blå equip så lenge taktikk og klassesammensetning er riktig. En god main tank er ikke dumt.

Endret av eirik1989
Skrevet (endret)
ZG går ikke så mye på gear som teamwork, imo.

5802240[/snapback]

Hmm. Jeg synst Jin'do var rimelig hard selv om guilden min farmer MC\BWL, jaja kanskje vi bare suger :) (Guilden til roguen min altså)

Endret av emes
Skrevet (endret)

En guild jeg var med i for 3 -4 måneder siden tok Hakkar (- hexxer som var imba-vanskelig da) med for det meste blues og greens.

Snake- og bat-bossen kan vel for øvrig taes med selv den dårligste pick-up-gruppen.

Endret av Loeve
Skrevet (endret)
En guild jeg var med i for 3 -4 måneder siden tok Hakkar (- hexxer som var imba-vanskelig da) med for det meste blues og greens.

Snake- og bat-bossen kan vel for øvrig taes med selv den dårligste pick-up-gruppen.

5802290[/snapback]

Okay. Hvordan er det nå, er ikke begge de bossene buffa ? (Hakkar, Hexxer)

Endret av emes
Skrevet (endret)

Ja, det går helt fint. MEN på Hakkar og Bloodlord kan dere slite uten skikkelige tank(s), Hakkar slår ganske hardt, og sågar gjør Bloodlord etter enrage effekten.

EDIT: guildets MT var med på ZG for å få ZG chanten på wrath headen, og på Hakkar ble han hittet for en god del, selv med 440 Defence, så sier litt :)

Endret av Xtra
Skrevet
ZG går ikke så mye på gear som teamwork, imo.

5802240[/snapback]

Hmm. Jeg synst Jin'do var rimelig hard selv om guilden min farmer MC\BWL, jaja kanskje vi bare suger :) (Guilden til roguen min altså)

5802273[/snapback]

Jin'do kan være litt vrien, det skal jeg være enig i, men man trenger ikke veldig bra gear for å ta han.

Skrevet

Jin'do krever at folk lytter og gjør det de skal (få ned totems, drepe shades) i høyeste grad, ikke slik som MC hvor halve raidet kan "sove" og bossen går ned selvom :)

Skrevet
Ja, det går helt fint. MEN på Hakkar og Bloodlord kan dere slite uten skikkelige tank(s), Hakkar slår ganske hardt, og sågar gjør Bloodlord etter enrage effekten.

EDIT: guildets MT var med på ZG for å få ZG chanten på wrath headen, og på Hakkar ble han hittet for en god del, selv med 440 Defence, så sier litt :)

5802301[/snapback]

Bloodlord er da vitterlig ikke noe problem? 4 assist-tanken vår eller noe tanket ham i dag, med 340 defense eller noe og crappy gear. Så lenge folk stopper opp når de blir "watched", skal det jo ikke være noe problem whatsoever.

Skrevet

2 grønne, 1 epic og resten blå items... blir valgt for alle instancer, bortsett fra BWL. Teamwork og rutine er mye viktigere en gear..... En n00b spiller blir ikke pro pga gear :), og omvendt seff

Skrevet

Loeve han som tanket han har 8/8 Wrath, sier ikke at han var noe PROBLEM, sier bare at etter enraged effekten som skjer etter raptoren hans dør, kan han hitte/critte for en del.

Skrevet

jeg mener nå at zg krever skillz, mens mc/bwl krever eq i større grad. Jeg tror dette skyldes at bossene i mc og bwl er bare hardcore mht dmgdealing og firedmg mens bossene i zg er mer finurlige og de må man outsmarte i større grad.

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

ZG er mer taktikk enn gear. Så lenge MT er god og har bra gear(kan også være grønt) så klarer dere fint med blanding av grønt og blått.

Skrevet

Emes, hva heter guilden og characteren din?

Skulle tro ZG burde funke fint med blå items, så lenge alle gjør som de skal og MT har en del defence og hp.

Skrevet

5802290[/snapback]

Okay. Hvordan er det nå, er ikke begge de bossene buffa ? (Hakkar, Hexxer)

5802298[/snapback]

Bloordlord er jo simpel. er Bare å ha en til å tank Raptor alene og drepe Bloordlord før man tar Raptor:P

Skrevet

5802301[/snapback]

Man trenger ikke få enrage effekten på bloodlord, ha 1 warrior som tanker bloodlord og 2 tanks som taunter raptoren mellom seg (den bruker sunder armor, og den stacker _mange_ ganger om man ikke bytter tanks). Så er det bare å dps'e Bloodlord fort ned og så drepe raptoren. Easy peasy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...