Gå til innhold

Kan vi stole på prisguiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Ronnyb skrev (2002-09-25 10:52):

Jeg skjekket prisguiden på WD 120GB SE harddisk. Der viser det at PC Data selger den til 1615,- går man inn på PC Data selges den til 1499,- som er over hundre kroner billigere. Hvorfor viser den ikke riktig?


 

Prisguiden henter inn priser hver dag klokken 0400. Om butikkene endrer på prisene etter det vil det først være synlig dagen etter hos oss. Det er så å si umulig for oss å alltid være oppdaterte. Dog jobber vi med en løsning der vi kjører 3-4 oppdateringer om dagen. Antar at det kan ta ca 6 mnd til det er klart. Om noen vil hjelpe til så send meg en mail peroivind (a) hardware.no. Vi bruker php, sql, python m.m. på prisguiden.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-25 10:52, skrev Ronnyb:

Jeg skjekket prisguiden på WD 120GB SE harddisk. Der viser det at PC Data selger den til 1615,- går man inn på PC Data selges den til 1499,- som er over hundre kroner billigere. Hvorfor viser den ikke riktig?


Antar du mener PSData. Grunnen til at prisen ikke vises riktig på dette produktet er at PSData har endret prisen etter at prisguiden ble oppdatert i natt. PSData kjører denne uken en "ukens tilbud" på denne harddisken, og sendte bl.a. ut en info-mail om dette i dag morges. I morgen vises nok prisen korrekt! :smile:

Lenke til kommentar

Bruk fritekstsøket når dere bruker prisguiden, min magefølelse sier hvertfall at det er best.

 

Vet også at Multicom ikke er med i prisguiden så det kan være en idé å sjekke multicom manuelt ettersom de ofte er billige :smile:

 

Kan Hardware Norge komme med en komplett liste over butikker som ikke er med i prisguiden av de som står i webshopguiden?

Lenke til kommentar

Quote:


Anders Leipsland skrev (2002-09-26 14:00):

Kan Hardware Norge komme med en komplett liste over butikker som ikke er med i prisguiden av de som står i webshopguiden?


 

Hmm.. Kan ivhertfall gi deg en liste over de webshopene som er med i prisguiden, og antall priser hver av dem er registrert med idag:

 

Access 330

Amraam 484

Com-X 75

DataButikken 522

DataElite 526

Datakompaniet 482

Datasupply 212

Dius 91

DropZone 57

Easypc 621

Eurofoto 80

Flexi-Data 555

Fotonett 12

Fotosentralen 43

Gamesmix 56

iHANDEL 534

it-data 21

ITButikken 539

Kingstonshop 6

Komplett 582

Lexmarkshop 9

MPX 341

Mamoz 550

mShop 399

NorData 295

Nordicdata 31

PCMAX 272

PCutstyr 550

PSData 336

Pixeloo 55

RoDa_Detalj 5

Senit 16

Softwareshop 30

StartIT 510

TopLine 121

Ustaheim 17

VSdata 322

VaagenConsulting 399

 

Av de "store" jeg kjenner til er det bare Multicom som ikke er med.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...