Gå til innhold

Alterac Valley for dumbies


Anbefalte innlegg

Jeg er ny inenn Alterac Valley og trenger hjelp. Leste det meste av guiden som ligger på worldofwarcraft.com, men eeh, jeg er fortsatt litt grønn.

Man kan samle sammen rustning deler for å "styrke" troppene, men hva betyr det?

 

Å gruven som er ved siden av i hvertfall til horde, det sto på siden at det lønte å skaffe denne, men når folk på gamen fant ut at vi var der, sa de vi var udugelige. .

 

 

Trenger litt hjelp her nå.. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Alterac Valley er utrolig gøy. Litt annerledes enn WSG og AB.

Ofte kan taktikk vinne denne kampen.

La folk kjempe med fronten og porter en liten gruppe til Bossen å ta han fort ned.

Det er en mye å gjøre i AV også. Du kan "queste" litt og få reward/rep/gull, loote "corpses" og få summon ekstra styrker til å bekjempe fienden.

 

Nei AV er utrolig artig, litt kjipt fra 50-56(tenker på resist og div. på lvl 60) men etter dette så blir det gøy.

Lenke til kommentar
Gøy med lvl 52 Tauren Warrior som løper rundt og roper "YOU MUST HEAL ME!! I'M MT" :D

 

Den samme runden som han gjorde det vant vi forresten, men jeg fikk ingen Alterac Valley mark of honour. Hadde ingen i backpacken min heller. Noen som vet hvorfor?

5798203[/snapback]

Bug, er kjempegøy når du ikke får marks og i tillegg får deserterbuffen.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Personlig vil jeg si at AV er fantastisk bra som caster. Jeg har vært der med rogue, warrior og priest, og begynner snart med warlocken.

 

Første gangen du skal inn, besøk hovedinngangen og plukk med deg questene der. Er du under lvl60, er det en god slump med XP å hente på å ta alle de tilgjengelige questene. "Hovedquesten", som går ut på å vinne AV en gang, gir også items som er vemmelig bra for en på lvl51.

 

En av questene gir deg også en trinket, denne gir frost resistance, gir deg x hp per second, % to dodge og kan brukes for å "hearthe" tilbake til basen (brukes for å levere loot eller hvis noen prøver å overta en graveyard like ved basen). Etter hvert som du får rep hos Frostwolf clan, kan du oppgradere trinketen, og dette øker resistance, antall hp per second og % to dodge. Fin å ha, spesielt som warrior.

 

Når du er inne, er det også en del enkle quester å plukke med seg, f.eks. å drepe en motstander av hver rase og levere inn en eller annen kroppsdel. Disse får du XP for én gang, når du leverer inn flere kroppsdeler, får du reputation hos den aktuelle questgiveren (dverge-ryggrader går til orker, og gir 10 rep i Orgrimmar). I tillegg får hele laget ditt 1 rep hos Frostwolf clan, men dette blir endret på i 1.10.

 

Armor scraps leveres inn ved smeden, og blir nok scraps levert inn, blir vaktene oppgradert (høyere level, mer armor og mer skade, hvis jeg ikke tar helt feil). Disse passer på graveyards og tårn, så det er absolutt kjekt å ha dem så gode som mulig.

 

Blod leveres til en shaman like i nærheten av smeden, inne i en hule. Når nok blod er levert inn, vil hun tusle avgårde mot Field of strife (midt på kartet) og begynne å summone Lokholar, en gigantisk dings. Denne henger rundt Field of strife i 10 minutter eller så, og begynner så å pløye seg vei mot Dun Baldar (basen til allies). Denne må buffes og heales så godt som mulig, da den gir et gigantisk overtak.

 

Kjøtt leveres til tre wing commanders, disse holdes fanget diverse steder på kartet. Når de er frigjort og har kommet tilbake til basen, leverer man kjøtt til dem, får et beacon, og dette må plasseres og få stå i fred i ett minutt. Etter dette kommer en gryphon og sirkler over det aktuelle stedet, og bomber allies i små fillebiter.

 

I tillegg har man også gruver og skinn/ulveinnsamling (for å få patruljer), men de har jeg aldri giddet noe særlig med.

Lenke til kommentar

Hvis du er Horde: AV=Fuuuuuun!

 

Hvis du er Alliance: AV=Jeg går heller og henger meg i skapet...

 

Hvorfor: Hmm, driver enda og filosoferer over det... Hadde det bare vært sånn på en server så kunne jeg forstått det, men når det er slik på 9av10 servere så sliter jeg litt med å skjønne det :hrm:

 

Uansett, den guiden som blei posta er fin og psilocybe summerte opp stortsett allt som kan gjøres i AV.

 

 

Forresten spiller du Horde eller Alliance?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...