Gå til innhold

Alterac Valley for dumbies


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spille "behind enemy lines" i AV er ufattelig kult om du har en kompetent liten squad. Ofte, så driter horde i å defende ting langt bak om de tror de allerede har vunnet. Så når fighten står på broen i allianse base, og zerget klarer å holde horde i sjakk der, da er det mulig å snu hele kampen fort.

 

Om du vil ha maks honor så tar man towers også, og towers er ufattelig lett å ta når man ikke trenger å tenke på horde zerget. En mage og en healer kan lett ta et tårn alene.

 

Det blir jo egentlig mer PVE i et PVP enviorment når man går behind enemy lines, men man kan få vel så mye killing honor her. For når man alene tar de 1 og 2 horde som kommer fra tid til annen, så blir ikke poengene delt på 40 stykker. I tillegg til at etter 5 minutter i main zerget så har vel diminishing returns gjort det slik at man ikke får noen honor i det hele tatt lengre.

Lenke til kommentar
Hmm, bare undrer på en annen sak. Hvor mange Ram's må man drepe for å få riddere eller hva man får? horde side selvfølgelig.  :hmm:

5803176[/snapback]

 

Tror man må ha 25 Alterac Ram Hide for å summon Wolf riders.

 

 

Nå vet jeg at forumet er til så du kan stille spørsmål her, men tror du kan finne svar på mye av det du lurer på her: http://wowwiki.com/Alterac_Valley

 

Vet heller ikke om det er relevant for deg, men f.o.m. patch 1.10 skal det visstnok bli vanskeligere (les: tar lengre tid) å få reputation. Så om målet er masse rep, burde du kanskje prøve å bruke litt tid på det før patchen.

 

Ellers syns jeg selv Alterac Valley er kjempemorsomt, men bare hvis man vinner :p

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Hmm, bare undrer på en annen sak. Hvor mange Ram's må man drepe for å få riddere eller hva man får? horde side selvfølgelig.  :hmm:

5803176[/snapback]

 

 

 

Ellers syns jeg selv Alterac Valley er kjempemorsomt, men bare hvis man vinner :p

5804134[/snapback]

 

 

Joda, men hadde man ikke tapt, hadde ikke følelsen av å vinne eksistert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...