morpheos Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 (endret) Hei - noen som vet om det går ann å kjøpe bf2 online, ala steam? Endret 22. mars 2006 av morpheos
AiKi Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 EA Downloader er en slik Steam-løsning. Jeg vet de har to utvidelsespakker, og det står Battlefield 2 i et av bildene, samt det at bl.a. The Sims 2 er til salgs i programmet. Uansett er det bare å forsøke, EA Downloader er et lite program, så det er nok ikke for mye arbeid å forsøke.
El Matador Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Uansett så anbefaler eg å kjøpe det i butikken. 5795737[/snapback] Lurt å si hvorfor....
Ueland Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Lurer og på hvorfor det er bedre, jeg kjempefornøyd med å ha Steam da Half Life 2 DVDn min valgte og sprenge seg selv i Cd spilleren. Og selv om jeg ikke har DVDen kan jeg fint spille det.
_MrMilo_ Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Det er kun Special Forces og Euro Force som er tilgjengelig via EA Downloader. Disse er tilleggspakker. BF2 må du fremdeles kjøpe som CD/DVD.
Elendil Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Uansett så anbefaler eg å kjøpe det i butikken. 5795737[/snapback] Lurt å si hvorfor.... 5797080[/snapback] Synes du det? Vel det er faktisk ikkje 100% sikkert at den downloaderen funker. Det er folk som har fått problem med den. Og tapt summen dei betalte. Og skal du reformatere går det ann å laste ned SF på nytt da? Personlig så liker eg å ha coveret, manual og cd. Og for evnt. salg av produktet.
_MrMilo_ Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 ^^ Hehe, EA Downloader'en baserer seg på annet enn en "cookie"-løsning. Så selv om du reformaterer betyr ikke det at du må kjøpe alt på nytt igjen. Informasjon om hvilke spill du har kjøpt ligger ikke lagret lokalt på din maskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå