olebrum Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Har aldri brukt ei slik plate før, bare rene Windows Xp- plater. Hva skjer når jeg setter inn og kjører Windows Recoveryplate? Blir hele maskinen "nullstilt", alle programmer forsvinner og må installeres på nytt? Eller blir windows gjenopprettet/reparert. og alle programmer forblir intakte? Dumt spørsmål, kanskje, men jeg foretrekker å være på den sikre siden før jeg setter i gang. Selv synes jeg det hadde vært greit om maskinen hadde blitt levert med ren XP- plate. Noen som kan gi meg et "teskjesvar"?
p@ge Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 olebrum da blir maskinen opprettet til den stand den var i når den ble levert til deg, hvis alt ligger på C:\. men hvis du har en eget partition for dine programmer, da får du sikkert ett valg til å beholde disse. du skal sikkert få bedre svar fra andre som bruker disse " recovery plater " jeg har bare en XP cd. lykke til
olebrum Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 olebrum da blir maskinen opprettet til den stand den var i når den ble levert til deg, hvis alt ligger på C:\. men hvis du har en eget partition for dine programmer, da får du sikkert ett valg til å beholde disse. du skal sikkert få bedre svar fra andre som bruker disse " recovery plater " jeg har bare en XP cd. lykke til 5786790[/snapback] Takk for raskt svar. Det var vel egentlig dette jeg var forberedt på. Lyspunktet: det er ikke min maskin! Men jobben blir min....
marius_o Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Å bruke en recovery cd er akkurat som å bruke en helt vanlig XP-cd, bortsett fra at en del drivere blir installert under xp-installasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå