Gå til innhold

Overbrenning

OddMagne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peil på hvordan man setter opp nero for overbrenning?

Har en Lite-On brenner som visstnok skal støtte overbrenning, men får bare opp at det ikke er plasse på cd'en selv om jeg har en enablet overburn i prefrences!

Er data-cd som jeg prøver og overbrenne, d skal fungere d? eller er d bare audio-cd som går og overbenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Quote:

OddMagne skrev (2002-09-24 19:47):

90min (800MB) cd plate, satt lengden i overburnen på 89:59.74

Har du den siste versjonen av firmwaren til lite-on brenneren. Du kan se det i nero vilken versjon du har.
Skrevet

Hadde samme problemet selv. Hvis du har MMore cd'er må du sette overburn til 92:2:0. Du må også velge disc at-once og IKKE track at-once, for at det skal fungere.

Et lite tips. Hvis du ikke får til og velge disc at-once kan det være at du har enablet multisession som krever track at-once. Da bare velger du no multisession, og du burde da kunne velge disc at-once hvis jeg ikke tar helt feil.

Her er siden til MMore som nevner 90 minutters cd'er.

Og her er brukerveiledningen til MMore for brenning av 90 minutters cd'er i PDF format.

Skrevet

Takker for alle tipsa, har sitti og prøvd en del nå og har finni ut at det er samma om man bruker Express eller vanlig Nero, det som teller er at man må sette Disc-At-Once....da fungerer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...