Gå til innhold

Billig Dell PC m/17" LCD - 3000,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tjoho. I kveld kommer skjermen 2405FPW (Pc'en sender jeg videre  :)  ). Det er vel flere som har fått eller får gromskjermen i disse tider ?

Det er egentlig en bursdagsgave fra kona, og jeg har ikke bursdag før om 2 mnd  :cry:  , men ....  det går vel an å se på den litt før tror jeg ....  :innocent:

5824946[/snapback]

 

 

Jupp, får også min i kveld :-)

 

Installerte 2005 FPW til dattera sist fredag, og selv den var jo en veldig bra skjerm.

 

Blir godt å endelig få 24" i hus :-)

Lenke til kommentar
en pc uten agp eller pci-e er en skam. ligg unna.

en får kjøpt en laptop til 4000kr ny idag

 

kan sikkert spille stunts på den pcen

5825000[/snapback]

 

Joda, det hadde nok gjort seg det, men alt til sitt bruk.

 

I mitt tilfelle skal den brukes av min mor, og hun kommer aldri i verden til å merke noen forskjell likevel. Hun klarer seg mer enn godt nok med denne maskinen; skal stort sett brukes til mail og surfing samt kanskje noe tekstbehandling.

 

Er godt fornøyd med handelen jeg :thumbup:

Lenke til kommentar
en pc uten agp eller pci-e er en skam. ligg unna.

en får kjøpt en laptop til 4000kr ny idag

 

kan sikkert spille stunts på den pcen

5825000[/snapback]

 

Hvor da? Da har jeg gått på en smell :cry:

 

Fikk pc'en i dag, og har nettopp rigga den til (den jeg sitter på nå).

Men hvordan er det og reinformatere, og KUN legge inn windows? Får jeg problemer med drivere e.l?

 

Hvorfor fikk jeg ikke WinXP cd med? Kan jeg få dette om jeg spør etter? Jeg har jo lisens?

Endret av vegarvea
Lenke til kommentar

PC'en er helt UTROLIG treig! Min gamle XP1700+ var 3 ganger så rask som denne!

Greit, jeg vet det er Celeron, men den skal jo allikevel være 2,53GHz, så jeg er ganske så skuffa...

 

Den hakker HVER gang det blir skifta sang i Winamp, den tar lang tid med å åpne mapper og programmer, den klarer ikke å lukke mapper og programmer med høyreklikk->lukk. Altså, HELT på styr!

 

Jeg har satt en ekstra harddisk på samme IDE-kabelen... Eller, jeg måtte bytte IDE-kabel til en med 2 på. Kan det ha noe med saken og gjøre? Det var ett ledig slot på HK, men det var litt mindre en vanlig IDE. Hva kan det brukes til? Jeg har også satt i en DVD-brenner, men her var det kabel med 2 utganger på.

 

Og ja, ett program som kaller seg Sonic Activation Module vil hele tiden intstallere. Jeg trykker avbryt, men så kommer det på nytt. Står jeg trenger CD, men eneste CD'en jeg fikk, var til skjermen.

 

Prøver med den PC-restore greia nå, så får vi se.. Men har vel ingen som helst garanti eller noe jeg nå, siden jeg har åpna pc'en?

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
PC'en er helt UTROLIG treig! Min gamle XP1700+ var 3 ganger så rask som denne!

Greit, jeg vet det er Celeron, men den skal jo allikevel være 2,53GHz, så jeg er ganske så skuffa...

 

Den hakker HVER gang det blir skifta sang i Winamp, den tar lang tid med å åpne mapper og programmer, den klarer ikke å lukke mapper og programmer med høyreklikk->lukk. Altså, HELT på styr!

 

Jeg har satt en ekstra harddisk på samme IDE-kabelen... Eller, jeg måtte bytte IDE-kabel til en med 2 på. Kan det ha noe med saken og gjøre? Det var ett ledig slot på HK, men det var litt mindre en vanlig IDE. Hva kan det brukes til? Jeg har også satt i en DVD-brenner, men her var det kabel med 2 utganger på.

 

Og ja, ett program som kaller seg Sonic Activation Module vil hele tiden intstallere. Jeg trykker avbryt, men så kommer det på nytt. Står jeg trenger CD, men eneste CD'en jeg fikk, var til skjermen.

 

Prøver med den PC-restore greia nå, så får vi se.. Men har vel ingen som helst garanti eller noe jeg nå, siden jeg har åpna pc'en?

 

  :thumbdown:

5853697[/snapback]

Du bør vite hva du kjøper - dette var en deal som burde brukes til å få seg en stor skjerm og en grei server.

 

Hvis du hadde en xp1700+ fra før så skjønner jeg ikke helt hvorfor du kjøpte denne til desktop-bruk?

Lenke til kommentar
Intel Celeron D 2,53 GHz skal da yte langt bedre enn en AMD Athlon XP1700+.

 

Tror du er litt på jordet nå, px..

5855594[/snapback]

Tja...

 

Poenget mitt var at XP1700+ og Celeron 2.53ghz begge er av internett og word-kaliber nå for dagen. Det er jo greit det, men jeg mener altså at det ikke er verdt 3K å gå fra den ene til den andre.

Endret av px
Lenke til kommentar
Intel Celeron D 2,53 GHz skal da yte langt bedre enn en AMD Athlon XP1700+.

 

Tror du er litt på jordet nå, px..

5855594[/snapback]

 

Det var det jeg og trodde, men den gang ei..

 

Men HVORFOR er denne slik? den kan umulig være så treig. (Den hakker ved avspilling av musikk! Både i winamp og media player).

- Produksjonsfeil?

- Den ekstra HD'en jeg hev i?

 

Har jeg noen som helst garanti, etter at jeg har vært inni toweret?

Lenke til kommentar
Intel Celeron D 2,53 GHz skal da yte langt bedre enn en AMD Athlon XP1700+.

 

Tror du er litt på jordet nå, px..

5855594[/snapback]

 

Det var det jeg og trodde, men den gang ei..

 

Men HVORFOR er denne slik? den kan umulig være så treig. (Den hakker ved avspilling av musikk! Både i winamp og media player).

- Produksjonsfeil?

- Den ekstra HD'en jeg hev i?

 

Har jeg noen som helst garanti, etter at jeg har vært inni toweret?

5857489[/snapback]

Du kan reklamere hvis den ikke holder hva dell lovte deg ved salget.

 

Eller du kan prøve å reinstallere windows uten alt det tullet dell legger med.

Lenke til kommentar
Hvorfor spør du hele tiden om pcen din er treig pga den ekstra harddisken du putta i?

Kan du ikke bare ta den ut og teste?

Og ja du har gjort noe feil, musikk hakker ikke engang på min celleron 333mhz med 64mb ram. prøv og formater, ville anbefale uten alle de dell prog (recovery cd).

5870756[/snapback]

 

Jeg spør fordi jeg lurer?

Noen som kan vel svare: "nei, det kan ikke være grunnen", eller "ja, det kan være en grunn".

 

Hva kan jeg ha gjort feil ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...