Gå til innhold

Half-Life: Svaret på Gmans gåte?


Anbefalte innlegg

Satt og leste half life historien både før hl 1, mellom hl1 og hl2 og hl2 og fant ut noe interessant.

 

De 2 siste setningene i historien lyder slik:

 

"The funny thing is, he doesn't even realize it. I do not believe that G-Man is Gordon Freeman from the future. "

 

Jeg begynnte å lete etter bilder av gordon og Gman og fant ut at det var flere som hadde oppdaget det samme som meg. Gman og Gordon fra hl1 OG hl2 ligner veldig mye på hverandre.

 

Jeg regner med at mange av dere kanskje har funne ut dette fra før av. Og det har sittet i hjernen min en god stund nå. Men hvis vi tenker oss at Gman virkelig er Gordon Freeman fra fremtiden? At han er en slags beskyttende engel? For hvor sannsynlig er det at en nerd av en forsker blir jordas beskytter sånn helt uten videre?

 

dere vil finne setningen helt neders på denne siden!

Endret av DjLarsa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alt to store tråder rundt dette emnet:

Gordon Freeman=G Man?

Hvem er så denne G-Man? *oppdatert*

 

Dei er riktignok litt gamle, men du finn nok ein del interessant i dei trådane.

 

Eit lite sitat frå den siste tråden:

G-Man som Gordon Freeman . G-Man er Gordon Freeman selv eller i det minste i hodet hans.

Den teorien er allerede diskutert og forlatt da den ikke matcha opp til historien. Husker, tror det var TCI, hadde en tråd om HL2 storyen hvor blant annet g-mans egentlige identitet ble diskutert.

 

Jeg for min del tror mer på goverment man, og at han kommer fra fremtiden.

3459373[/snapback]

 

Vi treng derfor ikkje ein ny tråd om dette emnet. Tråd stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...