Gå til innhold

Nok en Oblivion-pc skal kjøpes


Anbefalte innlegg

Mulig dere blir leie av å hjelpe nuubs med dette, men vi er ikke nuubs da, vi er bare kloke som lytter til alle ekspertene som henger på dette fantastiske forumet og villig bistår folk med pc-kjøpene sine... :w00t:

 

Dette har jeg, basert på deres råd til andre her inne, bestemt meg for til nå:

Sapphire Radeon X1900XT 512MB GDDR3, PCI-Express,ViVo,Dual-DVI-I,Full-Retail kr 4495.-

Asus A8R32-MVP Deluxe, RD580+ULI M1575, Socket-939, Crossfire XP3200, PCI-Ex16 kr 1695.-

AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket 939 1MB, BOXED m/vifte kr 3150.-

 

Nå trenger jeg nok 2 gb RAM også, så jeg lurer på om jeg kan bruke min PC3200 2 x 512 ram jeg har fra før og kjøpe 2 ekstra 512 mb PC 3200, eller kjøpe helt nye PC4000 brikker? Blir den ekstra kostnaden verdt det?

 

Raptor-disk har jeg droppet, siden dere mener det ikke er så vanvittig mye å hente på det.

 

Nå har jeg bare helt grei og standard vifte-kjøling i kabinettet.. Blir det rom for litt overklokking her tror dere? Skal jo være et fint hovedkort til sånt! :hmm:

 

Hjertelig takk for alle bidrag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gå ned til 3800+ på cpu hvis du skal klokke. så sparer du 600,- der. hovedkortet ditt er dyrt, gjerne et anna asus kort siden de er fine til klokking.

 

og sett sammen noe fra shg.no siden de har best pris på x1900xt, 4032,- for det som koster 4500 hos komplett.

 

 

og du trenger ikke unskyldninger for og be om hjelp til oblivion pc, det er alvorlige tin på gang og det kan vi ikke ta lett på :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...