Gå til innhold

Logitech MX5000 spørsmål.


Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg MX5000 pakken fra Logitech, men etter å ha lest utrolig mange negative ting om dette så er jeg sterkt i tvil. Det at det er kommunikasjonsproblemer mellom tastatur/mus og sender er totalt uakseptabelt. Har lest at det hadde vært problemer med endel "dongler" antar at dette er bluetooth sendere. Noen som vet om disse er trekt tilbake fra butikkene slik at om jeg kjøper pakken nå så vil jeg få en sender som virker?

 

Noen som faktisk har brukt mx5000 uten problemer?

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ok. Jeg ahr MX500 settet og dette er min mening:

Det er et veldig bra tastatur og MX1000 musa er utrolig bra. LCD skjermen er funksjonel men er fancy en kjekk egentlig. De touch greiene helt til venstre er kjekke, men man kommer ofte bort i den mute knappen og det er veldig irriterende. Når det gjelder stabilitet er settet rett og slett ræva. tastaturet mitt mister kontakten hele tiden og jeg bruker faktisk nå et gammelt tastatur og MX1000 musa. MX1000 musa har en tendens til å lagge, og etterpå ta igjen alt som skjedde da den lagga i en enorm fart. Utrolig irriterende!

 

Så personlig så vil jeg råde deg ifra å kjøpe det. Kjønner ikke hvorfor de slutta å produsere MX3000 settet!

Lenke til kommentar
Ok. Jeg ahr MX500 settet og dette er min mening:

Det er et veldig bra tastatur og MX1000 musa er utrolig bra. LCD skjermen er funksjonel men er fancy en kjekk egentlig. De touch greiene helt til venstre er kjekke, men man kommer ofte bort i den mute knappen og det er veldig irriterende. Når det gjelder stabilitet er settet rett og slett ræva. tastaturet mitt mister kontakten hele tiden og jeg bruker faktisk nå et gammelt tastatur og MX1000 musa. MX1000 musa har en tendens til å lagge, og etterpå ta igjen alt som skjedde da den lagga i en enorm fart. Utrolig irriterende!

 

Så personlig så vil jeg råde deg ifra å kjøpe det. Kjønner ikke hvorfor de slutta å produsere MX3000 settet!

5879308[/snapback]

Erfarer samme problemene,men kun ved bruk av BT-dongelen som følger med.Dersom jeg kobler settet til "Onboard" BT-kontrolleren på min bærbare,så funker det som bare det..

Lenke til kommentar

Hva du skal kjøpe eller ikke skal jeg ikke legge meg opp i. Bluetooth donglen som følger med er heller ikke noe dritt.

Saken er den att det oppstår konflikt mellom Logitech sin bluetooth software og microsoft sin bluetooth software som kommer med XP SP2.

Les det som jeg har skrevet på denne siden:

Mitt Råd

 

Enkelt sagt så har jeg deaktivert microsoft. Funker som bare det, hos meg ihvertfall

Lenke til kommentar

Problem:

Musen flyr veggimellom og ikke alle tastene blir registrert. Man opplever også lagg.

 

Grunn:

Grunnen til at dere opplever dette er pga at dongelen takler ikke den elektriske støyen maskinen sender ut. Dette forstyrrer senderen og den mottar feil/forstyrrende signaler

 

Løsning:

Løsningen er enkel: Enten kjøp en USB-forlenger og få BT-dongelen vekk fra maskinen og opp til bordet eller kontakt Logitech om problemet og de sender deg denne kabelen og en ny donge gratisl :)

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Problem:

Musen flyr veggimellom og ikke alle tastene blir registrert. Man opplever også lagg.

 

Grunn:

Grunnen til at dere opplever dette er pga at dongelen takler ikke den elektriske støyen maskinen sender ut. Dette forstyrrer senderen og den mottar feil/forstyrrende signaler

 

Løsning:

Løsningen er enkel: Enten kjøp en USB-forlenger og få BT-dongelen vekk fra maskinen og opp til bordet eller kontakt Logitech om problemet og de sender deg denne kabelen og en ny donge gratisl :)

5886072[/snapback]

 

Kan man da bruke f.eks. en sånn ledning som man får med mp3 spillere?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...