kosn Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Er det noen som kan hjelpe meg? Det som skjer, er at videoer som blir lagt som "overlay" (PiP) hakker. Dette er når jeg bruker Power director. Har prøvd også med Pinnacle, men her får jeg mer problemer, av samme slag, men skjer med en gang jeg bruker et filter o.l. Har ny hard disk, der den ene partisjonen er satt av til videoredigering, 256 Mb skjermkort, AMD Sempron 2800+ CPU, 1GB DDR RAM, ASRock hovedkort.
efikkan Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hei! Har du prøvd med andre skjermkortdrivere? Hilsen, efikkan.
MrBjoern Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 med en gang tenkte jeg ramen jeg (så jo at det ikke var det gitt) men kjører du bare Power director når du arbeider eller har du andre programmer oppe også? Isåfall: Lukk alle andre programmer osv. Vis ikke: Gjør som efikkan sier.
kosn Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 med en gang tenkte jeg ramen jeg (så jo at det ikke var det gitt)men kjører du bare Power director når du arbeider eller har du andre programmer oppe også? Isåfall: Lukk alle andre programmer osv. Vis ikke: Gjør som efikkan sier. 5776039[/snapback] Jeg lukker alle andre programmer, men har ikke prøvd med andre skjermkort drivere. Skal prøve det. Takk for svar. Er det for lite RAM mon tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå