Thel Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Heisann kjære forum. Har i det siste filmet litt fra rundt om kring på mitt communities raid, og har lyst å sette de sammen til noe. Ikke for å flekke skills og si "vi er best" Men mest for at de jeg raider med kan se den og få seg litt latter. Foreløpig har jeg planlagt å ha litt artige sanger, som passer til de forsjellige encounterne. Feks: Dog-packs før lucifron, "dogs out - dmx" Lucifon, "Lucifer - Jay-z" Onyxia, "puff the magic dragon - fabulos four" Noen med gode ider? Og helst noe som ikke er brukt 1000 ganger før Thelerius - Argent Dawn
Thel Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Just keep it coming. Tar imot alle forslag
tiboine Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Perfect Circle, A - Counting Bodies Like Sheep To The Rhythm Of The War Drums kan være bra kul. Hvis du mikser litt og lager raske cutscenes så blir det konge. syns jeg Digga den musikken til ene Fantastic four traileren.
stoltz Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Er det virkelig nødvendig å lage flere av disse MC/Onyxia/BWL filmene? :/
Plomma2 Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Er det virkelig nødvendig å lage flere av disse MC/Onyxia/BWL filmene? :/ 5776197[/snapback] Signed.
dnthalhuk Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 (endret) Funtwo - Canon Vet ikke om det finnes en MP3 av den, men uansett kul melodi. Endret 19. mars 2006 av 1337Antikatt
Wice Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Deetee må jo vise frem UI'n sin noen steder. 5776208[/snapback] knis
Thel Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Du som spør om det virkelig er nødvendig å lage filmen: Nei, selvfølgelig ikke, ingen wow filmer er nødvendige. Jeg skal ikke gjøre det for show-off, eller for å vise hvor tøff jeg er. Jeg skal lage den for å ha det morro mens jeg gjør det, og kansje skape litt latter for guild-mates, men ikke noe mer en det. Er ikke som at jeg skal lage en post her på forumet: "Sjekk min wow-film" H.kon
JPNord Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hva med å legge vekk alt den hip-hopen/trance/techno (whatever), og gi oss noe skikkelig musikk? Metal all the way Vil anbefale In Flames, Metallica, Motörhead, Nightwish osv, mye bra der.
Thel Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Skrevet 20. mars 2006 Jeg har ikke valgt disse sangene av musikk-smak, men siden de skal ha noe med encountern å gjøre, som the dog is out, siden det er masse store hunder du sloss mot osv:P
ka1ser Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hva med R to the A to the G to the N to the A av FFP(Four Fantastic Pallys)
user156890 Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hva med å legge vekk alt den hip-hopen/trance/techno (whatever), og gi oss noe skikkelig musikk? Metal all the way Vil anbefale In Flames, Metallica, Motörhead, Nightwish osv, mye bra der. 5781272[/snapback] Siden når ble det der Metal? Mitt forslag: Gorgoroth - Profetens åpenbaring
Seian Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hva med å legge vekk alt den hip-hopen/trance/techno (whatever), og gi oss noe skikkelig musikk? Metal all the way Vil anbefale In Flames, Metallica, Motörhead, Nightwish osv, mye bra der. 5781272[/snapback] Siden når ble det der Metal? 5785294[/snapback] Grovt sett kan du si det er metall. Metallica - thrash metall, Nightwish - harry metall osv. for å være spesifik Uansett, on-topic. Njasj, musikk i seg selv er vel opp til deg hva du vil ha med. Generelt kan man si at du leter etter noe med trøkk i seg. Hva med Dream Theater - Learning to Live? Tatt fra vildens sky, rett som det er .
Duddelmus Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Nightwish - Ghost Love Score... Perfekt til bruk i Molten Core... Andre nightwish sanger er heller ikke å forakte... Sangene til Within Temptation er heller ikke så dumme... Og til alle dere som sier: hva er vitsen med en ny Onyxia/MC film? Så er svaret: Det er mye morsommere å ha en Onyxia/MC film lagd av sitt eget guild, enn av alle andre guilds... GL HF!
elf_man Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg elsker selv å løpe rundt i Molten Core m/ Dimmu Borgir - Mourning Hall på Winamp. Har den deiligste introen i en sang EVER, og har digg fylde i resten av låta. Ellers er jeg veldig glad i Bananarama - Look on the Floor (Solange Mix), denne er av sorten electronica/dance, men gjør at selv det kjedeligste encounter blir gøy BTW, jeg har sound-tracken fra EVE:Online, utrolig hvor godt den musikken passer til WoW, hehe.
user156890 Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Siden når fikk Dimmu en sang som het Mourning Hall? Mourning Palace du mener?
Xtra Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 intro : Svenson & Gielen - The beauty of silence (utrolig fet trance sang, kan ha den på mens du presenterer videon osv, FØR dere begynner å cleare altså.
user156890 Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 HAHAHAHAHA! Forfan! Du må bruke "Grandiosa Lørdagspizza" sangen Hvis ikke du gjør det så skal til helvette jeg lage en eller annen film med den i Det må jo bare bli bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå