badycute Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Jeg har en BMW 318i sedan 1996 modell! Dvs at bagasjerommet er stort sett metall så liten plass i hattehylle! Har greit lite peiling på anlegg , men vil ha bra lyd til ok pris! Er dette et bra anlegg til pris osv? http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1118 Endret 18. mars 2006 av badycute
kremt Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Tja, sånn generelt sett så er jo Bolt eller Lightning Audio som det også kalles, noe av det billigere som finnes. Det vil jo funke selvsagt, men at det blir kjempebra har jeg mine tvil til
Magnum p.i. Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hvis du aldri har hørt noe særlig av bilanlegg før vil du nok bli storfornøyd med den pakka der. Men det er langt ifra det beste alternativet du kan få til den prisen.
epifant Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Det jeg synes er skremmende, er at Bilradiospesialisten kun har pakkeløsninger med 6x9-tommere.... Jeg ville nok sett meg om etter noe annet. Et kjapt forslag: - En Soundstream Lil`Wonder: 3995,- - Et frontsett fra Focal, Hertz, Dynabel, Morel, e.l. til rundt 2000,- - bruk de resterene pengene på demping, kabler osv. (dette koster garantert mer enn du tror, så vi kan like godt sette av penger til det med en gang) Da skulle du ha et godt anlegg å bygge videre på, uten større oppgraderingsutgifter enn det et sett 6x9-tommere og/eller sub koster Forslag til frontsett: Hertz Hi Energy HSK165.3, FOCAL 165V2S (evt. 165V1), Morel Pulse 6, Peerless Resolution, eller kanskje et Infinity Reference 6510CS? Endret 18. mars 2006 av epifant
badycute Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Det jeg synes er skremmende, er at Bilradiospesialisten kun har pakkeløsninger med 6x9-tommere.... Jeg ville nok sett meg om etter noe annet. Et kjapt forslag: - En Soundstream Lil`Wonder: 3995,- - Et frontsett fra Focal, Hertz, Dynabel, Morel, e.l. til rundt 2000,- - bruk de resterene pengene på demping, kabler osv. (dette koster garantert mer enn du tror, så vi kan like godt sette av penger til det med en gang) Da skulle du ha et godt anlegg å bygge videre på, uten større oppgraderingsutgifter enn det et sett 6x9-tommere og/eller sub koster Forslag til frontsett: Hertz Hi Energy HSK165.3, FOCAL 165V2S (evt. 165V1), Morel Pulse 6, Peerless Resolution, eller kanskje et Infinity Reference 6510CS? 5774736[/snapback] Virker som du har peiling kan ikke du gi meg url til alle disse tingene ? mener alt da kabler osv... har ingenting :O Gjerne tegne et koblingskjema eller vist det fins ute på nettet en plass? Hva slags cs-spiller er bra? vil ha tøff med stort display helst blått lys
Mammuten Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Kommer ann på hvor mye penger du vil legge i det, men Pioneer har en dritbra spiller med motorisert dobbelt-display.. http://pioneer.no/no/product_detail.jsp?pr...nomy_id=430-458 Leser alt du trenger, har en god innebygd forsterker som du kan se på som en "midlertidig" forsterker til frontsettet ditt. Svært mange innstillinger, helst mange fler enn du egentlig trenger.. 13 bånds Equaliser.. Forslag: Kjøp høyttallere som passer i dører og hattehylle uten modifikasjon, blir mye lettere for deg..
badycute Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Kommer ann på hvor mye penger du vil legge i det, men Pioneer har en dritbra spiller med motorisert dobbelt-display.. http://pioneer.no/no/product_detail.jsp?pr...nomy_id=430-458 Leser alt du trenger, har en god innebygd forsterker som du kan se på som en "midlertidig" forsterker til frontsettet ditt. Svært mange innstillinger, helst mange fler enn du egentlig trenger.. 13 bånds Equaliser.. Forslag: Kjøp høyttallere som passer i dører og hattehylle uten modifikasjon, blir mye lettere for deg.. 5775132[/snapback] Var bare drit dyr den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå