Gå til innhold

Dell Inspirion 9400`s største konkurrent?


Anbefalte innlegg

Etter å ha fått beskjeden om at min Dell Inspirion 9400 (t2400 (1,83GHz DualCore) 2048mb ddr2 667MHz, 100gb 7200rpm HDD, 17" 1920x1200, GeForce Go7800) aldri kommer til å ankomme den 1.april (litt tidlig april spøk?!?!) leter jeg etter en tilsvarende. Finnes det noen?

 

gEnEsis

Endret av gEnEsis_AiX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, de er tilgjengelig for XPS, det er helt sikkert, for jeg ble servert akkurat samme historie som deg i forrige uke, valgte XPS, og vips så sitter jeg her i stua med et 7800gtx-kort. De har dem, men nekter å sette dem inn i i9400, det er sannheten. Jeg så til og med i XPS-forumet at dell har en egen video card upgrade greie for de som har eldre XPS-modeller.

 

Det er nok dessverre slik at du reiser på turistklasse mens jeg reiser 1.klasse, til samme pris. Glem dualcore og du kommer til å bli et lykkelig menneske!

Lenke til kommentar

Ja, han sa at de ikke hadde flere gtx kort til deg, og han sa det samme til meg. Hvordan kan det da ha seg at du kan få det hvis du bestiller en XPS?

 

Poenget mitt er at den selgeren ikke snakker sant. De har 7800GTX men de er IKKE forbeholdt i9400-kunder.

 

PS. Jeg leser veldig grundig, du har ikke nevnt XPS tidligere i denne tråden.

Lenke til kommentar
Forresten så lyser maskina som et juletre og du kan ringe å tulle med supportfolk i india HELT GRATIS! GOODIE GOODIE :D

 

vel jeg er fra India og jeg syntes at det ikke var morsomt..:(... De jobber hardt der får å finne løsninger. Syntes det er litt dumt at du tulle ringer til dem :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...