Iminzilion Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 komplett ja. Jeg handler alltid der selv om jeg ser at andre butikker kan ha tingene billigere så blir det komplett jeg bestiller det hos.. Hvorfor? Elsker servicen når det oppstår problemer.
Gjakmarrja Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Viften på hovedkorte mitt døde for andre gang, første gang måtte jeg sende hele hovekorte i retur. Andre gang fikk jeg tilsendt 2 splitter nye Asus HK vifter. RAM døde også, fikk ny uten noe problem. Bestilte en CPU kjøler, passet ikke. Sendte tilbake og fikk til og med pengene jeg brukte til å sende den tilbake tilbake.
Heilage Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Har alltid brukt Komplett, da disse har levert gode, stabile komponenter til hyggelige priser. Det skal nevnes at jeg aldri har hatt et problem med en vare fra Komplett, så jeg kan faktisk ikke si at jeg kjenner kundeservicen. Angående det med månedsvis med venting, det kan faktisk hende at de hadde stor pågang, og at de kanskje hadde mye å fikse på akkurat da. Bare en tankevekker. En venn hadde problemer med en av de ferdigbygde PCene man kan kjøpe der, men jeg er ikke sikker på hva slags feil det var. Nytt, fungerende hovedkort fikk vi iallefall.
AOe Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Har intykk av at mange nettbutikker er ganske gode på service de fikser selv. Men at når det er noe de må sende bort til andre for å få fiksa, så blir det værre. Det er selvsagt ikke nødvendigvis nettbutikkens feil, men.....
Battone Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jupp, komplett tar det å drive nettbutikk seriøst.. Har ikkeno å utsette på dem.. Er så lei "små"problemer hos de andre at jeg vurderer å kun handle fra komplett.
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Kompett er proffe. Har kun positive ting å si om dem..
tom watt Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg bestilte min asus a6ja torsdag 20 april klokken 21.00. Maskinen lå å venta på meg på lørdagen.(22. april) Over all forventning.
JonV Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 (endret) Sist jeg handlet demo på komplett så bestilte jeg 1 stk Asus A8N Sli Delux Da jeg fikk det og skulle begynne å montere det så jeg at det manglet noe Esensielt. 4 Stk sata porter manglet Jeg hadde fått A8N Sli og ikke delux. Prata med de på tlf og fikk beskjed om å sende inn det jeg hadde fått før de sendte nytt. Tok nesten 2 uker med post frem og behandling og så tilbake. Saken løste seg uten andre problemer en ca 2 uker utsettelse av bygging. Endret 28. april 2006 av JonV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå