Gå til innhold

TES: Bli vareulv i bloodmoon


Anbefalte innlegg

Så på dette screenshottet fra Morrowind bloodmoon:

http://www.theelderscrolls.com/images/art/...n/bm_web15B.jpg

 

Er dette spilleren som er vareulv eller er det bare tatt et bilde fra 2 mobs som slåss?

 

Har forresten aldri sett en vareulv i morrowind (når sant skal sies vet jeg ikke hva som er expansion og ikke ingame).

 

Har lyst å bli vareulv selv hvis det går an men hvilket lvl må jeg være for å ikke bli instant drept?

 

Edit: Leste at man må ta båt over til bloodmoon? Hvor finner jeg denne båten?

Endret av bte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en morrowind tråd oppi alt OB snakket, veldig forfriskende.

 

ja du kan bli varulv. ja det er en spiller du ser på bilde.

du må ha bloodmoon(duh) stede har MANGE sterke finder så man bør ha runna både Morrowrind og Tribunial før du drar dit,

resten kommer som spoiler

 

 

du kan bli varulv når du er et godt stykke ut i main questen i bloodmoon, da blir du smitta og kan enten kurere deg og forsette som menneske. eller la deg bli varulv og ta en ny retting i mainquesten.

det er gøy å være varulv da man kan løpe over hele morrowind på veldig kort tid og skader som en a-bombe.

 

 

her er en ekstra spoiler som bare er for dem som ikke har noe i mot å vite noe om slutten av mainquesten som menneske.

 

 

på slutten av mainquesten som menneske kan du få en ring som gjør deg til varulv for 8 timer. den er fin å bruke for å se om du liker å være det

 

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Å.. det var litt dumt at jeg må være så høyt level.

Leste på TES siden at alle ekspansjonene de lager er laget for alle levels.

 

Har aldri kommet meg noe spesielt lenger en lvl 5 eller noe sånt i morrowind, var så dum å begynne å spille på det i 2005, og ikke når det kom ut.

Er kanskje bare utrolig bortskjemt av disse nye spillene med quester som er lett å finne osv. Klarte aldri å finne personene eller stedene som questene i morrowind villa ha meg til. Det var liksom bare "In the northwest you will find blablabla", endte opp med å leite i 2 timer før jeg ga opp.

 

Menmen, var flink tyv men ble kjedelig etterhvert, så der slutta karrieren min :)

 

Men er utrolig glad i werewolves <3 og bloodmoon frista.. Men ikke nok til å pinfullt lvle opp en char til 20-40+.

 

 

edit:

Do I have to start a new character to play Bloodmoon?

No, like Tribunal, Bloodmoon is designed to be played by any character at any time, whether you are just starting, in the middle, or have already finished the main quest of Morrowind and/or Tribunal. However, finishing Bloodmoon's main quest will require you to have a high level character.

Endret av bte
Lenke til kommentar

jeg knuste alt jeg fant i morrowind og så fort jeg kom til isøya fikk jeg juling,

 

du møter blant annet noen folk som har 3 liv, og de er et helvete å ta som lavt lvl.

 

har greit å holde meg i livet i bloodmoon i en lvl 15 kar som var ektremt overpowera, ville ikke gå tid før man var 20-25 men en vanlig karakter, og ikke før 30 hvis man er n00b

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt enig i at Bloodmoon er så forferdelig vanskelig.

Det kommer nok veldig an på hvilken type karakter du spiller, men jeg personlig har aldri hatt store problemer med verken mainquesten, eller fiendene på Bloodmoon øya.

 

Fra min råbarske nord ( :p ) kom over level 20 har samtlige fiender inkludert bosser knelt på kort tid, så jeg vil påstå at level har ikke mye å si for den egentlige styrken på karakteren din.

Har du ferdigheter med et skarp blad kommer du deg gjennom det meste, men skal du bruke magi eller bue kan ting fort bli litt tøffere.

Jeg anbefaler å ta turen til Bloodmoon når du mestrer de fleste fiender du treffer på i Morrowind, da har du et godt grunnlag for å klare deg.

 

Hvor godt du overlever kan nok også kommer litt an på hvordan du spiller.

Hvis karakteren din ikke er i sterkeste laget, og du bare bykser deg innover langs de kalde viddene, vil du dra med deg en skokk av ulver, bjørner, rieklings, og det som verre er, noe som kan være en utfordring å knekke om du skal ta dem fatt i et kollektivt slagsmål.

Hvis du derimot planlegger litt hvor og hvordan du ferdes, skulle du ikke ha noen problemer med Bloodmoon, sett at din karakter er generelt overlevelsesdyktig.

 

Bloodmoon ekspansjonspakken har en særdeles fengene mainquest, samt et fantastisk landskap og flotte ting og oppdage, noe som gjør det til en fornøyelse å spille fra første stund.

Jeg kan virkelig anbefale deg å ta fatt på denne, da det er en rik begivenhet fra ende til annen.

 

 

Husker enda følelsen av å være ute om natten, i sterk snøstorm, ledsaget av et lite følge med fakler og spinkle våpen.

Vi var på jakt etter en helt spesiell hvit bjørn, som ryktes å befinne seg i området.

Ettersom det snødde følt var det vanskelig å se mer en et par meter, og det eneste som man så rundt seg var mørk skog og de gule lysene fra faklene som folkene bar med seg.

En etter stund forsvant de bakerste i følget, og jeg ble beordret av lederen for følget om å finne ut hva som hendte med dem.

Alle som èn ble de funnet drept, av noe eller noen som var ute i stormen sammen med oss. Vi var ikke alene. :scared:

 

 

Edit:

Hvordan kommer jeg meg til bloodmoon øya?

Du kan svømme, fly, ta båt, eller gå på vannet, valget er ditt. :)

(Selv svømte jeg ut, delvis for å teste hvordan det ville gå, og delvis fordi jeg tilfeldigvis var ved kysten nede med Gnisis allikevel. :) )

 

Og som nevnt tidligere i tråden, ja man kan bli varulv, med de fordelene og ulempene dette medfører. :)

 

 

 

Noen glimt fra min erfaring med Bloodmoon:

 

battle43tr.th.jpg

battle65xb.th.jpg

theuderfrykte4om.th.jpg

battle20oc.th.jpg

stalhrimarmor28pi.th.jpg

 

 

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...