ElmotriX Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 kan jeg opne de lockede våpnene i BF2 bare ved å spille single player? har aldri likt å spille BF online, syns det er mye morsjomere å eie maskinen i single player , men har veldig lyst til å få prøvd ut de andre våpnene.
Elendil Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Det gjekk iallefall an før. Du redigerte nåke i battlefield 2 mappa. Desverre veit eg ikkje lva.
ElmotriX Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 oki, fint om noen vet noe mer om hvordan jeg gjør det jeg har enda ikke patchet hvis det betyr noe
OlHun Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 gå inn på ea games-bf2 mappa. finn mappa python gå inn på mappa merket stats gå inn på unlocks.py åpne mappa i notisblokk. finn setningen defaultUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0] og endre til defaultUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1] skift ut 0 med 1 altså. lagre filen dette virker bare på upatchet versjon av bf. har du patch må du innstalere på nytt før du prøver. ea games banner deg hvis du spiller online etter å ha modifisert spillet.
ElmotriX Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 takker for svar. skal prøve det senere i dag
KristianF Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Finnes det noen måte for folk med SF å gjøre det? Har en kamerat som lever av offline, og skulle likt og hatt unlocks..
osmoen Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Finnes det noen måte for folk med SF å gjøre det?Har en kamerat som lever av offline, og skulle likt og hatt unlocks.. 5764721[/snapback] Clicky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå