Gå til innhold

Test: Minitest av Sony Ericsson W300i


Anbefalte innlegg

Den ser flott ut, men får ikke prøvd den før i morgen tidlig siden alle nye telefoner må jo lade i 24 timer :(

6484101[/snapback]

 

lade i 24 timer? Hvem har fortalt deg det? Det er jo bare bullshit!

 

Første gang du lader den, lader du til den er full, så bruker du telefonen til den er HELT tom for strøm, lader den helt full og bruker den HELT tom igjen. Etter dette kan du bruke og lade den som du vil! ;)

Dette skal visstnok være den beste metoden for å oppnå best mulig battrikapasitet.

 

Det med 24 timer har jeg aldri hørt, har hørt 16.

Men tilogmed det med 16 timer er de flere år siden man gjorde.

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den ser flott ut, men får ikke prøvd den før i morgen tidlig siden alle nye telefoner må jo lade i 24 timer :(

6484101[/snapback]

 

lade i 24 timer? Hvem har fortalt deg det? Det er jo bare bullshit!

 

Første gang du lader den, lader du til den er full, så bruker du telefonen til den er HELT tom for strøm, lader den helt full og bruker den HELT tom igjen. Etter dette kan du bruke og lade den som du vil! ;)

Dette skal visstnok være den beste metoden for å oppnå best mulig battrikapasitet.

 

Det med 24 timer har jeg aldri hørt, har hørt 16.

Men tilogmed det med 16 timer er de flere år siden man gjorde.

6569294[/snapback]

 

Fant ut at det var 16 i stedet, lada den rundt noe sånt. Den finnes forresten i svart likevel, men bare noen steder. Et par venninner av meg så den i svart på lefdal, men det er selvfølgelig mulig at de blander den med Z5310 eller hva den nå heter.

Mobilen er forresten veldig bra! Det eneste jeg har å klage på er kameraet, men jeg syns ikke det er så ille egentlig. Forresten visste jeg jo dette på forhånd.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...