Gå til innhold

TES: Sitter fast i MW:Bloodmooon


Anbefalte innlegg

Selvsagt gleder jeg meg til Oblivion, det er derfor jeg spiller MW på nytt :p

 

Men sitter fast i Bloodmoon, etter at jeg har gjort ganske mange missions for den nye byen "jeg" har laget, så skal jeg finne en fyr som stjeler det gruvetingene, men jeg greide det ikke, ble sett på vei inn, og nå er det ingen missions lengre -.-

 

Noen som har tid til å se på problemet mitt, midt i gledingen til Oblivion :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også gjort som deg, og blåst støvet av MW i påvente av Oblivion.

Jeg har desverre ingen tips å gi deg, men tenkte derimot at jeg kan slenge inn litt trøbbel jeg er ute for selv.

 

Nesten helt på begynnelsen av MW får man en quest der man skal hente "skull of "enellerannen Nerano" fra en krypt. Problemet er at jeg har spilt kjempelenge uten å fokusere på main questen, og jeg har vært i den krypten før, og tatt med meg skullen, og solgt den et eller annet sted. Jeg har trålet alle butikkene i Balmora, siden det er der den troligst befinner seg, men ikke funnet den. Hva gjør jeg da? Jeg får ikke fullført questen pga dette.

Jævlig irriterende at jeg spilte på denne måten egentlig. Jeg har fullført main questene før, i tillegg til begge utvidelsene. Det var derfor jeg ikke fokuserte på main quests denne gangen...

Lenke til kommentar
Nesten helt på begynnelsen av MW får man en quest der man skal hente "skull of "enellerannen Nerano" fra en krypt. Problemet er at jeg har spilt kjempelenge uten å fokusere på main questen, og jeg har vært i den krypten før, og tatt med meg skullen, og solgt den et eller annet sted. Jeg har trålet alle butikkene i Balmora, siden det er der den troligst befinner seg, men ikke funnet den. Hva gjør jeg da? Jeg får ikke fullført questen pga dette.

5772000[/snapback]

Du kan bruke konsollen til å legge til objektet i inventaret ditt. Du finner id'en til objektet ved hjelp av Construction Set.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...