hardmongo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 har holdt på en stund med fargene på dette bildet.. er egentlig det jeg vil ha tilbakemelding på.. er det for mye av det gode?
Heilage Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Vel, du har ikke mangel på farger. Dog, jeg synes allikevel at bildet og komposisjonen var pen. Etter min mening er det ikke overdrevet, men du burde ikke gjøre mer med det, da det ligger på kanten nå.
skarsk Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Bildet var veldig bra komposisjonsmessig, men er overmettet med farger. Ta det inn i CS2'en din, og sett ned verdien for Saturation til ca 46, og kjør Shadow/Highligt-filteret til Shadow: ca 33, og Highlight: ca 21. Jeg synes også at bruk av softingsfilter kanskje er noe uheldig på dette bildet, men smak og behag... Det var i alle fall et imponerende objektiv du har brukt... Når skal du begynne å bli seriøs?
hardmongo Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 oysfaerg: jepp, det er uskarpt som følge av soft focus skarsk: må jeg det?
oysfaerg Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 oysfaerg: jepp, det er uskarpt som følge av soft focus skarsk: må jeg det? 5761844[/snapback] Ok Jeg sitter atm på en maskin jeg skal bytte skjerm må, så jeg måtte nesten spørre
Knutgrus Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Tok meg friheten å prøve. Synes det ble litt merkelig i tretoppene. Ny på Photoshop, så jeg får lyst til å prøve når det er slike enkle oppgaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå