MostlyLurkin' Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Hvor kan man få tak i feks. KG Trimning klistremerker? Eller diverse andre da. På nettet...
Marvil Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Gå inn hit og finn logoene du vil ha, så finner du et trykkeri som kan lage klistremerker.. http://www.brandsoftheworld.com/
MostlyLurkin' Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Aha. Så trykkeriet kan bare printe ut logoen da?
Marvil Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Aha. Så trykkeriet kan bare printe ut logoen da? 5766568[/snapback] Jepp. Og leverer du logoen i EPS-format som du finner på linken jeg oppgav, så kan de printe uansett størrelse..
MostlyLurkin' Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Aha. Så trykkeriet kan bare printe ut logoen da? 5766568[/snapback] Jepp. Og leverer du logoen i EPS-format som du finner på linken jeg oppgav, så kan de printe uansett størrelse.. 5766645[/snapback] Flotte saker! Takk!
ReVolvolution Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg kan mekke det dere vil ha. Trenger bare vektoriserte eps eller Illustratorfiler, så skal jeg klare å lage det til dersom dere betaler frakt+litt ekstra Har masse merkenavn liggenes, så bare ta kontakt på pm dersom dere vil ha noe..
BMP Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Skilthuset eller andre firma som driver med skilt er flinke på dette.
Magpal Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Jeg kan mekke det dere vil ha. Trenger bare vektoriserte eps eller Illustratorfiler, så skal jeg klare å lage det til dersom dere betaler frakt+litt ekstra wink.gif Har masse merkenavn liggenes, så bare ta kontakt på pm dersom dere vil ha noe.. Hvor store og evnt. mange kan du lage? Med gjennomsiktig eller hvit bakgrunn? Endret 18. mars 2006 av Pallesen
ReVolvolution Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg kan mekke det dere vil ha. Trenger bare vektoriserte eps eller Illustratorfiler, så skal jeg klare å lage det til dersom dere betaler frakt+litt ekstra wink.gif Har masse merkenavn liggenes, så bare ta kontakt på pm dersom dere vil ha noe.. Hvor store og evnt. mange kan du lage? Med gjennomsiktig eller hvit bakgrunn? 5774832[/snapback] Vel, har maskin som skjærer i 1,2 meter bredde.. Og lengde er ikkeno problem.. Har masse 20-30meters ruller ståendes. Kan lage med hvit og gjennomsiktig.. Kan lage så mange som en ønsker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå